چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8586 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ |
110 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا “محمدعزیز حسامی” در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود افزود:  اختلاف افکنی و تفرقه ابزار کار شیطان است که مسلمنان باید از آن دوری کنند. وی با بیان اینکه شناخت و ارتباط با خداوند دل‌ها را روشن و منور می‌کند اظهار داشت: ایمان و اطاعت از خداوند تنها راه […]

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا “محمدعزیز حسامی” در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود افزود:  اختلاف افکنی و تفرقه ابزار کار شیطان است که مسلمنان باید از آن دوری کنند.
وی با بیان اینکه شناخت و ارتباط با خداوند دل‌ها را روشن و منور می‌کند اظهار داشت: ایمان و اطاعت از خداوند تنها راه رستگاری انسان است.
خطیب جمعه جوانرود به جایگاه والای معلم در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: معلم هدایت گر جامعه به سمت علم و تعالی اخلاق است و باید قدردان تلاش آنان بود.
وی یادآورشد: اساس توسعه و پیشرفت هر جامعه دانش است و مدرسه مکان مقدسی برای توسعه دانش محسوب می شود که به واسطه تلاش های معلمان، آینده جامعه را تضمین می کند و همیشه باید از تلاش های معلم تکریم و تقدیر شود و حق و شأن جایگاه معلمی حفظ شود.
امام جمعه موقت در ادامه خطبه های نماز جمعه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را یادآور شد و گفت: مسئولان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت کاری خود قراردهند.
وی بر لزوم برخود لازم با موتورسوران مزاحم شد و خواستار  راه اندازی پیست موتورسواری در شهرستان جوانرود گردید.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!