جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8675 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ |
111 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز (جمعه)، در ارتباط با علمیات استشهادی دیشب فلسطینیان در نزدیکی تل‌آویو بیانیه صادر کرد. در بیانیه صادره از سوی دفتر سیاسی انصارالله آمده است: «ما عملیات فلسطینیان علیه نیروهای دشمن اسرائیلی و آخرین مورد آن یعنی عملیات قهرمانانه العاد را […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز (جمعه)، در ارتباط با علمیات استشهادی دیشب فلسطینیان در نزدیکی تل‌آویو بیانیه صادر کرد.

در بیانیه صادره از سوی دفتر سیاسی انصارالله آمده است: «ما عملیات فلسطینیان علیه نیروهای دشمن اسرائیلی و آخرین مورد آن یعنی عملیات قهرمانانه العاد را که در پاسخ به اقدامات تنش‌زای دشمن و ورودشان به [حریم] مقدسات اسلامی انجام شد، تبریک می‌گوییم.»

انصارالله اضافه کرد: «ما به مردم مجاهد فلسطین، تکاپوی فرزندان قهرمانشان برای اجرای عملیات‌های متزلزل‌کننده رژیم دشمن را تبریک می‌گوییم. از تمام فرزندان امت اسلامی می‌خواهیم که از جهاد مردم فلسطین و پیروزی قدس مسجدالاقصای شریف در برابر قلدری‌های اسرائیل حمایت کنند.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «آنچه رژیم دشمن باید بداند این است تا زمانی که سرزمین فلسطین تحت اشغال باشد، امنیت و صلحی برایش محقق نخواهد شد و از توافق‌های عادی‌سازی روابط چیزی جز شکست و ناامیدی عایدش نخواهد شد.»

رسانه‌ها، دیشب، از انجام عملیاتی فداکارانه در منطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند. خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری گزارش داد که این عملیات با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفته و در جریان آن شش صهیونیست زخمی شده‌اند.

با این حال لحظاتی بعد، رادیو رژیم صهیونیستی به صورت رسمی خبر داد که در جریان این عملیات سه صهیونیست کشته شده‌اند. 

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگران فلسطین در واکنش به این اقدام با ادعای اینکه صلح دائم راه درست تأمین امنیت و ثبات در فلسطین و منطقه است، عملیات شهادت‌طلبانه در نزدیکی تل‌آویو را محکوم کرد.

اما «عبد اللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای ضمن تمجید از این عملیات، گفت که چنین عملیات‌هایی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی و سیستم‌های امنیتی آن وارد می‌کند.

خ


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!