پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 86795 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱ |
127 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گفته مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مزایده خودرو‌های گران قیمت وارداتی که در انبار‌های اموال تملیکی رسوب کرده بودند، به دستور مقام قضایی از ساعت ۸ امروز در سامانه ستاد آغاز شد. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای آرش عسگری، رئیس سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) گفت: طبق […]

به گفته مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مزایده خودرو‌های گران قیمت وارداتی که در انبار‌های اموال تملیکی رسوب کرده بودند، به دستور مقام قضایی از ساعت ۸ امروز در سامانه ستاد آغاز شد.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای آرش عسگری، رئیس سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ساعت ۸ صبح امروز مزایده ۱۰۶۲ خودرو به صورت عمومی آغاز شده است. متقاضیان می‌توانند با داشتن امضای الکترونیک و ثبت نام در سامانه ستاد https:setadiran.ir در این مزایده شرکت کنند.

به گفته آقای عسگری، در این مزایده افراد برای درج پیشنهاد قیمت باید ۱۵ درصد قیمت کالا‌های مورد نظر خود را به صورت ضمانت پرداخت کنند. این ضمانت نامه می‌تواند به دو صورت (ضمانت نامه بانکی و واریز نقدی) صورت بگیرد. افرادی که دارای امضای الکترونیک هستند و پیش از این در سامانه ستاد ثبت نام کرده بودند، می‌توانند هم اکنون وارد این سامانه شوند و مشخصات خودرو‌های عرضه شده را مشاهده کنند.

مدیر سامانه ستاد می‌گوید: همه افراد برای ثبت قیمت پیشنهادی باید تضمین پرداخت کنند. این تضمین با پایان یافتن مزایده و مشخص شدن برندگان، به افرادی که برنده این مزایده نشده اند بازگردانده خواهد شد.

این خودرو‌ها مربوط به سال ۹۶ و موضوع پرونده ثبت سفارش خودرو بوده که به دستور مقامات قضایی به مزایده گذاشته شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید