پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 87141 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵ |
133 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ سید علی موسوی مسوول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در درگیری امروز زاهدان با تروریستهای مسلح به شهادت رسید.  سه نفر دیگر از نیروهای قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور نیز در این حادثه تروریستی زخمی شدند. پیشتر سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ سید علی موسوی مسوول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در درگیری امروز زاهدان با تروریستهای مسلح به شهادت رسید.

 سه نفر دیگر از نیروهای قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور نیز در این حادثه تروریستی زخمی شدند.

پیشتر سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حادثه امروز زاهدان را تروریستی اعلام کرد و گفت: همزمان با خاتمه نماز جمعه اهل تسنن زاهدان و خروج نمازگزاران از مصلی تعدادی از افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری ۱۶ که در نزدیک مصلی بود کردند  که بلافاصله با واکنش سریع ماموران مواجه شدند و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت .

وی افزود : در این درگیری تعدادی زیادی از مهاجمان و تروریست ها ( به دلیل جمعیت زیاد آماری فعلا در دست نیست )  در چند هسته به سمت نمازگزاران و کلانتری  تیراندازی کردند و اقدامات تروریستی خود را انجام دادند.

سردار طاهری اظهار داشت :در این اقدام تروریستی تعدادی کشته و مجروح شدند و تعدادی از ماموران نیروی انتظامی نیز در این درگیری مجروح شدند.

وی تصریح کرد : پلیس حفاظت و حراست از امنیت مردم و اماکن دولتی را بر عهده دارد و با اقتدار جلوی افراد فرصت طلب ایستاده است و به سازی اعمالشان خواهند رسید.

سردار طاهری اضافه کرد : امار رسمی کشته شدگان و مجروحان را در ساعات آینده اعلام خواهم کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید