پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8721 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ |
109 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – در واکنش به حملات هواداران استقلال به حسینی، این مربی گفت: مگر خود استقلال پرسپولیس را شکست داد که استقلالی‌ها انتظار داشتند پیکان این کار را انجام بدهد؟!حتی قبل از بازی پرسپولیس و پیکان هم استقلالی‌ها می‌گفتند پیکان راحت می‌بازد و حالا […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

در واکنش به حملات هواداران استقلال به حسینی، این مربی گفت: مگر خود استقلال پرسپولیس را شکست داد که استقلالی‌ها انتظار داشتند پیکان این کار را انجام بدهد؟!حتی قبل از بازی پرسپولیس و پیکان هم استقلالی‌ها می‌گفتند پیکان راحت می‌بازد و حالا این خطر مربیان استقلالی نظیر نکونام و سید عباسی و رحمتی را هم تهدید می‌کند چرا که آنها هم اگر به هر دلیلی به استقلال ببازند،از سوی پرسپولیسی‌ها متهم خواهند شد. در واقع عده ای در فضای مجازی منتظر فرصت هستند تا تهمت بزنند و مراعات هیچ مسئله‌ای را هم نمی‌کنند. در حالی که فوتبالی‌ها خوب می‌دانند که حسینی خیلی انگیزه داشت یقه یحیی را بگیرد و یا به فرض نکونام و رحمتی اصلا دوست ندارند به فرهاد مجیدی ببازند.

حساسیت بازیهای لیگ برتر در هفته‌های پایانی به اوج خود رسیده و جنگ قهرمانی نه فقط در مستطیل سبز که در راهروهای فدراسیون و فضای مجازی هم ادامه دارد.پرسپولیسی‌ها طوفان توئیتری راه انداخته اند و استقلالی‌ها می‌گویند رقیب می‌خواهد از راههای غیر فوتبالی به جام برسد. اگر استقلال باز هم در هفته‌های آتی مثل بازی با سپاهان امتیاز بدهد مسلما این دعوا تا هفته سی ام ادامه خواهد داشت.دعوایی که در آن اخلاق و وجدان به طور کامل فراموش شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!