جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8729 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ |
87 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – محمد محمدی امروز سرانجام حکم معاونت ورزشی خود را از رضا درویش مدیرعامل باشگاه گرفت تا پس از حدود دو ماه حضور غیررسمی در این باشگاه، کارش را در جمع سرخپوشان آغاز کند. محمدی در اولین گفتگوی خود پس از دریافت حکم، […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

محمد محمدی امروز سرانجام حکم معاونت ورزشی خود را از رضا درویش مدیرعامل باشگاه گرفت تا پس از حدود دو ماه حضور غیررسمی در این باشگاه، کارش را در جمع سرخپوشان آغاز کند.

محمدی در اولین گفتگوی خود پس از دریافت حکم، در خصوص مسائل پیرامون این باشگاه به سوالات پاسخ داده است. مصاحبه او با خبرنگار ما را در ادامه می‌خوانید:

از هواداران و پیشکسوتان رخصت می‌خواهم

از حضور در پرسپولیس خوشحالم و جا دارد از اعتماد مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره تشکر کنم. همچنین از هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان عزیز این باشگاه شروع رسمی کارم رخصت می‌خواهم. بر اساس حکمی که برای من صادر شد، فعالیت های ورزشی برای تیم بزرگسالان، فراهم کردن زیرساخت ها و تمام موارد مربوط به مسائل ورزشی بر عهده من است. انشاالله خدا کمک کند بتوانیم با هم‌فکری و هم‌یاری همه دوستان و پیشکسوتان این کار را به نحو احسن انجام بدهیم.

اولویت ما حفظ بازیکنان ملی پوش است

در جزییات این مسائل را توضیح نمی‌دهند اما وقتی می‌گویند مسائل مربوط به تیم بزرگسالان، شامل نقل و انتقالات هم می‌شود. الان با توجه به درخواست آقای گل‌محمدی اولویت ما حفط بازیکنان ملی پوش هستند که در جلسات مذاکره من حضور دارم و صحبت ها را انجام می‌دهیم. این هم یکی از وظایف بنده است. با آقای سرلک و مهدی ترابی به نتایج نهایی رسیده‌ایم. انشاالله در هفته آینده این امر هم نهایی شود تا بتوانیم کار بقیه دوستان هم انجام بدهیم.

باید آکادمی پرسپولیس را پررنگ‌تر کنیم

امسال یکی از بزرگترین دغدغه های ما این است که بتوانیم در بحث آکادمی و تیم های پایه پررنگ تر باشیم. این مسئله نیاز به یک برنامه‌ریزی اصولی و بلندمدت دارد. تیم های پایه نیاز به برنامه های بلندمدت دارند تا ما بتوانیم استعدادیابی کنیم و بچه هایی که علاقمند هستند را جذب کنیم تا در بحث پرورش بازیکنان و استعدادیابی موفق باشیم و به تیم بزرگسالان بازیکن بدهیم. در بحث نتیجه گیری امسال مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه خیلی مصر هستند که بتوانیم در تیم های پایه نتایج خوبی را کسب کنیم.

در مورد محسن خلیلی تصمیم‌گیری می‌کنیم

[در خصوص ادامه کار محسن خلیلی] انشاالله در این هفته به جمع بندی کامل خواهیم رسید. یک سری برنامه ها برای افراد مختلف آمده که ما باید تمام برنامه ها را بررسی کنیم و بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

*عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس همیشگی است

انتقاد یک چیز طبیعی است. همیشه در کشور ما اینطور نیست که همه رضایت کامل برای هر قضیه ای داشته باشند. من برای تمام انتقاد ها احترام قائلم اما تمام تلاشم را می‌کنم مثل دوران بازیگری ام بر اساس عملکردم من را قضاوت کنند نه بر اساس اسم و سابقه ام. با تمام وجود در اختیار باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. من سال ۸۰ تا ۸۵ در پرسپولیس بودم ک زحمت کشیدم. من اولین سال جام باشگاه های آسیا را برای پرسپولیس بازی کردم و افتخار این را داشتم که با خیلی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس هم‌بازی بوده‌ام؛ عشق و علاقه ام هم به همین تیم بوده اما جبر زمانه و شغل و فوتبال باعث شده تا نقل و انتقالاتی در زمان بازیگری ام رقم بخورد. همیشه برای همه تیم های فوتبال احترام قائل بودم اما علاقه ام را نمی‌توانم کتمان کنم. از روزی که شروع به کار کردم با تمام وجود تلاشم را برای احقاق حق هواداران می‌کنم. مطمئنا تمام انتقاد ها را به گوش می‌خرم و پذیرا هستم اما سعی می‌کنم که با عملکرد و صداقتم قضاوت شوم و مردم ببینند چه عملکردی در باشگاه بزرگ پرسپولیس داشته‌ام.

سرلک و ترابی گفتند در ایران فقط پرسپولیس

با توجه به اینکه ما جام جهانی را در پیش داریم تمام بازیکنان خودشان علاقمند بودند که بمانند. هم مهدی ترابی و هم سرلک خودشان دوست دارند که ثمره کارشان را ببینند. ما در جزییات قرارداد هیچ بحثی نداشته‌ایم و در کلیات به جمع بندی رسیده‌ایم که نتیجه خوبی است. انشاالله زمانی که می‌خواهیم روی کاغذ بیاوریم روی این بحث ها به جمع بندی می‌رسیم. وقتی هر دو می‌گویند علاقمند هستیم در پرسپولیس ادامه بدهیم اینکه مدت قرارداد چقدر باید خیلی مهم نیست. همانطور که ما علاقمند هستیم در خدمت این عزیران باشیم قطعا این بچه ها باشگاه پرسپولیس را دوست دارند. مطمئنا من علاقه داریم طولانی مدت در پرسپولیس باشند و همانطور که سالیان سال زحمت کشیده‌اند همین رویه را ادامه بدهند. هیچکس بدش نمی‌آید بازیکنانی مثل آقای ترابی و آقای سرلک و بقیه بازیکنان را طولانی مدت در اختیار داشته باشد اما این یک چیز دو طرفه است. ما باید هم منافع باشگاه ک هم منافع بازیکن را در نظر بگیریم. اینجا خانه این بازیکنان است و اینکه مصرانه می‌گویند در ایران فقط اینجا بازی می‌کنند قلبی است.

گل‌محمدی دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد

آقای گل‌محمدی دو سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و مطمئنا تمام هم و غم ما حمایت از ایشان است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با آقای گل‌محمدی قهرمانی ششم را به دست بیاوریم چون این تیم لیاقتش را دارد و هیچ بحث دیگری است. گاهی بعضی دوستان شیطنت می‌کنند و مسائلی را مطرح می‌کنند اما هوادار فهیم پرسپولیس بداند که اصل ما حمایت و صداقت است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با آقای گل‌محمدی و کادرشان قهرمانی ششم را هم کسب کنیم.

منتظر اعاده دادرسی گل گهر هستیم

با توجه به اینکه امروز اولین روز فعالیت رسمی من است می‌خواستم درباره چند مسئله که دغدغه هواداران است صحبت کنم. درچند روز اخیر شاهد این بودیم که هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس به حق خواستار این شدند که پرونده کسر امتیاز از گل گهر مجددا بررسی شود. ما هم در کنار هواداران‌مان خواستار بررسب بهتر و دقیق تر این پرونده هستیم. باشگاه گل گهر مجددا اعاده دادرسی کرده و مستندات و مدارک جدیدی ارائه کرده است که جناب آقای صالحی رئیس محترم کمیته هم نسبت به این قضیه موضع داشتند و در حال بررسی هستند. ما منتظر ابلاغ رای هستیم. یادآور می‌شوم که یک فایل صوتی منتشر شد و همه آن را گوش دادند که از طرف مشاور حقوقی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال بود و ایشان به رئیس کمیته انضباطی دستور می‌دهند که چنین رایی صادر شود. ما باید بدانیم این فایل صوتی در صدور رای چه نقشی داشته است؛ این حق هوادار ما است. هوادار ما باید بداند این فایل تاثیر داشته یا خیر.

می خواهند پرسپولیس را مظلوم واقع کنند

اینکه کمیته انضباطی و فدراسیون در این قضیه سکوت می‌کنند سوال برانگیز است. وقتی یک فایل صوتی به این مستندی منتشر می‌شود که عملا اعلام می‌کند روی صدور رای تاثیرگذار بوده، این قطعا تخلف است و وقتی رایی با تخلف صادر می‌شود ما خواستار باطل شدن آن هستیم. جناب آقای اصولی در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کردند که ابهاماتی در آن قضیه بوده و باید مجددا رسیدگی شود. وقتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خودشان اعلام می‌کنند ابهامات و شائبه هایی وجود دارد چرا کمیته استیناف مجددا رسیدگی نمی‌کند؟ وقتی خود هیئت رئیسه تخلفات رئیس پیشین فدراسیون را منتشر می‌کنند و یکی از موارد تخلف در رای باشگاه محترم گل گهر است چرا این رای باطل نمی‌شود؟ ما به جد پیگیر این قضیه هستیم و تا انتها پیگیری می‌کنیم. امسال همین رای ممکن است در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشد. بازیکنان و کادرفنی ما در زمین تمام سعی‌شان را می‌کنند و ما امیدواریم که اتفاقات و نتایج بازی ها در زمین رقم بخورد نه بیرون از زمین اما اینکه از حق‌مان در بیرون زمین نگذریم وظیفه من و اعضای باشگاه است که به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا نتیجه دادرسی باشگاه گل گهر اعلام شود. با اتفاقاتی که رخ داده فکر نمی‌کنم خواسته زیادی باشد که رای این پرونده باطل شود و مجددا رسیدگی شود. مردم و هواداران‌ باید بدانند فایل صوتی در رای تاثیر داشته یا نه و دوستان در کمیته انضباطی و استیناف باید اظهارنظر کنند. چرا هوادار ما باید مظلوم واقع شود؟ اگر کمیته استیناف و کمیته انضباطی و فدراسیون این موضوع را پیگیری نکنن ما به داداگاه عالی ورزش خواهیم رفت و مطمئنا در این صورت اتفاق خوبی نخواهد افتاد.

آقای سهیل مهدی؛ تابع قوانین بین المللی باشید

آقای سهیل مهدی چند روز پیش صحبتی کردند که باعث تعجب همه شد. مگر ما تابع قوانین بین‌المللی نیستیم؟ در بازی رئال و منچسترسیتی، رئال ۲-۱ جلو بود. چرا به وقت اضافه رفت؟ اگر قرار بود گل های زده در زمین حریف اعمال شود رئال ۲-۱ بالا می‌رفت. ما تابع قوانین بین‌الملل هستیم.

چرا این بحث را ۵ هفته مانده مطرح کردید؟

صورت جلسه هیئت رئیسه آذرماه به ما ابلاغ شده و اولویت ها را گفته است. وقتی می‌خواهند یک قانونی را تغییر بدهند اول فصل اعلام می‌کنند نه شش هفته مانده به پایان لیگ. من مطمئنم به آنجا نمی‌رسد و ما با اقتدار قهرمان خواهیم شد اما الان با توجه به جمیع جهات احساس من این است که شائبه ایجاد می‌کنند که می‌خواهند یک تیم خاص را قهرمان کنند. اینها باعث می‌شود آرامش و تمرکز تیم ما به هم بریزد. وقتی قوانین بین‌الملل می‌گوید گل زده در زمین حریف محاسبه نمی‌شود و بازی رودرو محاسبه می‌شود چرا آقای سهیل مهدی این بحث را در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ اعلام می‌کند؟ من مصوبه هیئت رئیسه را دارم و در آن اولویت بندی شده که گل زده در زمین حریف دیگر محاسبه نمی‌شود و بازی رودررو می‌شود. اتفاقات این چنینی و اعلام نشدن رای پرونده گل گهر ایجاد شائبه می‌کند که می‌خواهند یک تیم خاص را قهرمان کنند.

شیطنت نکنید؛ پنجره باز و بسته الان فرقی ندارد

کسانی که الان بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را عنوان می‌کنند فقط دنبال بر هم زدن آرامش تیم ما هستند. الان پنج هفته به پایان لیگ مانده و باز یا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ما چه تفاوتی دارد؟ اینکه دغدغه ما این است پول هوادار و تیم تا لحظه آخر از حساب‌مان برداشته نشود، اتفاق بدی است؟ اینکه دنبال این هستیم که منافع را حفظ کنیم بد است؟ اینکه من پول را به بازیکن بدهم و هزینه جاری را تامین کنم بد است؟ از هواداران خواهش می‌کنم به حرف ها و شیطنت ها توجه نکنند. آقای استوکس جزو دیون ما است و مثل خیلی پرونده های دیگر از طریق وکلا پیگیر هستیم. این مبلغ باید پرداخت شود اما اینکه الان بدهیم تا آخر فصل برای ما تفاوت زیادی دارد. ما سعی می‌کنیم بازیکنان خودمان و هزینه های جاری را کامل کنیم.

دستمزد بازیکنان پرداخت می‌شود

حدود ۶-۵ تا ۷ درصد را چند روز قبل پرداخت کردیم و با تامین منابع ظرف یک ماه آینده دغدغه ای در خصوص منابع مالی نخواهیم داشت. خیال بازیکنان راحت باشد. من چون در بورس هستیم باید تراز مالی مشخصی داشته باشیم و بدهکاری نداشته باشیم. مشکل و دغدغه ای از این بابت نخواهیم داشت. بازیکنان به موقع حق و حقوق‌شان را دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!