جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8731 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ |
94 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار اخیر این تیم مقابل پیکان و دیدار پیش رو مقابل ذوب آهن اظهاراتی را مطرح کرد. وضعیت پرسپولیس مقابل پیکان را چطور ارزیابی کردید؟ پرسپولیس بعد از اتفاقات اخیر […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار اخیر این تیم مقابل پیکان و دیدار پیش رو مقابل ذوب آهن اظهاراتی را مطرح کرد.

وضعیت پرسپولیس مقابل پیکان را چطور ارزیابی کردید؟

پرسپولیس بعد از اتفاقات اخیر در جام حذفی و نتایجش قبل از تعطیلات، نیاز به یک روحیه خوب داشت تا ضمن شارژ شدن بازیکنان، طرفداران تیم هم از این موضوع بهره‌مند شوند.

انتظار داشتید پرسپولیس ۱۰ نفره پیکان را شکست بدهد؟

شما یادتان باشد که پرسپولیس همیشه در حضور تماشاگرانش که یار دوازدهمش هستند ۱۲ نفره مقابل تیم‌های حریف قرار می‌گیرد. وقتی یک بازیکن تیم اخراج شد، پرسپولیس در واقع تازه ۱۱ نفره شد و توانست هر سه امتیاز حساس بازی را هم بگیرد. من مطمئن بودم پرسپولیس حتی با ده نفره شدن هم نمی‌بازد. این برد به لحاظ روحی روانی خیلی برای تیم اهمیت داشت.

شرایط فعلی جدول تا چند اندازه بار روانی مثبت و منفی روی تیم‌های اول و دوم ایجاد کرده است؟

طبیعی است که با نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال، فشار و استرس روی بازیکنان تیم صدر جدول بیشتر شود. آنها تیم تعقیب کننده شان را به خودشان نزدیک تر می‌بینند و این به ضررشان تمام می‌شود. از طرفی برعکس این ماجرا برای پرسپولیس وجود دارد که بچه‌های تیم متوجه شدند می‌توانند خودشان را به صدرجدول نزدیک کنند. این انگیزه و روحیه بالا کمک می‌کند تا پرسپولیس در هفته‌های بعد با اقتدار بیشتری در میدان حضور پیدا کند و از طرفی استرس و فشار روی استقلال کار را برای این تیم سخت خواهد کرد.

بازی با ذوب‌آهن را چطور پیش بینی می‌کنید؟

ذوب آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار اصفهانی است که همیشه جلوی پرسپولیس با قدرت ظاهر شده است. این تیم پایین جدول است و آنها هم به خاطر شرایط حساس پایین جدولی شان، انگیزه‌های زیادی دارند تا مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند. ولی حساسیت بیشتر برای پرسپولیس است.

چطور؟

چون این تیم برای از دست ندادن بخت قهرمانی باید تحت هر شرایطی برنده شود. پرسپولیس در ابتدای فصل بابت خیلی از حواشی ضرر کرده و امروز کارش با از دست دادن امتیازات مقابل تیم‌هایی مثل هوادار سخت شد. اما حالا به عنوان مدافع اصلی قهرمانی باید دور از هرگونه حاشیه و مسائل خارج از زمین فقط به فکر کسب امتیاز کامل در دیدارهای پیش رویش باشد.

پرسپولیس مقابل پیکان ۱۱ نفره برنده شد/ فشار روانی جدول به ضرر استقلال است/ بازیکنان پرسپولیس متوجه شدند می‎توان به صدر رسید

اوضاع خط حمله این تیم با گلزنی حامد پاکدل را چطور می‌بینید؟

این کار خوبی است که یحیی گل محمدی به این بازیکنان اهمیت می‌دهد. اینها سرمایه پرسپولیس هستند. حامد پاکدل هم هر بار به میدان آمده نشان داده با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کند و فکر می‌کنم با بها دادن بیشتر به چنین بازیکنانی اعتمادبه نفس آنها بیشتر می‌شود و راحت تر هم برای پرسپولیس گل می‌زنند.

پیش بینی تان از بازی با ذوب‌آهن چیست؟

قطعاً بازی آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود ولی پرسپولیس خودش می‌داند که هیچ مسابقه ای آسان نیست و هر تیمی‌از بازی مقابل پرسپولیس روحیه و انگیزه دو برابر می‌گیرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!