جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8755 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ |
86 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

امیر شرافت عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گوشه‌ای از سوابق و افتخارات جان گردن پرین کاپیتان تیم‌ملی کانادا و ستاره والیبال دنیا شامل عضویت در باشگاه‌های🥇چلنج کاپ، تیم‌های🥇باشگاه‌های آمریکای جنوبی،🥈حضور در لیگ‌های مختلف ترکیه و کسب عناوین اول و دوم، باشگاه‌های جهان، سوپر کاپ برزیل، سوپر لیگ چین، لیگ روسیه و سوپر لیگ برزیل  است. وی […]

امیر شرافت عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گوشه‌ای از سوابق و افتخارات جان گردن پرین کاپیتان تیم‌ملی کانادا و ستاره والیبال دنیا شامل عضویت در باشگاه‌های🥇چلنج کاپ، تیم‌های🥇باشگاه‌های آمریکای جنوبی،🥈حضور در لیگ‌های مختلف ترکیه و کسب عناوین اول و دوم، باشگاه‌های جهان، سوپر کاپ برزیل، سوپر لیگ چین، لیگ روسیه و سوپر لیگ برزیل  است.

وی ادامه داد: هدف اصلی از جذب این بازیکن مطرح دنیا برای حضور قوی تیم والیبال شهداب در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا است و امیدواریم با کسب نتایج ارزشمند برای ایران و استان یزد افتخار مناسب کسب شود.    

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و شهداب در گروه B با حریفانی از قطر، قزاقستان و عراق همگروه است و در گروه A تیم‌های پیکان تهران، تایلند، ازبکستان و ژاپن با یکدیگر به رقابت می‌کنند.

تیم والیبال مقاومت شهداب یزد برای نخستین بار با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران در سال گذشته با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی ،۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه  و ۲ هزار فضای باز و مسقف ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!