پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8767 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ |
100 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سرهنگ فرخ جمالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همزمان با موج بازگشت مسافران، مسیرهای منتهی به جاده تهران از جمله بلوار نجفی به سمت سه راهی فرهنگیان، میدان عاشورا، بلوار حضرت امام خمینی(ره) و بلوار فرودگاه با حجم بالا و سنگین ترافیک مواجه شده است. به گفته وی ، […]

سرهنگ فرخ جمالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همزمان با موج بازگشت مسافران، مسیرهای منتهی به جاده تهران از جمله بلوار نجفی به سمت سه راهی فرهنگیان، میدان عاشورا، بلوار حضرت امام خمینی(ره) و بلوار فرودگاه با حجم بالا و سنگین ترافیک مواجه شده است.
به گفته وی ، با وجود اینکه بخش زیادی از نیروهای پلیس راهور شهرستان در مسیرهای منتهی به جاده همدان – تهران مستقر شده اند اما همچنان شاهد ترافیک سنگین و پرحجم در سطع معابر به خصوص محورهای خروجی شهر هستیم.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: ترافیک معابر شهر که از صبح امروز آغاز شده حدود ساعت ۱۵ به اوج خود رسید و هم اینک سرعت تردد خودروها به همین دلیل بسیار کند شده است.
سرهنگ جمالی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از افزایش حجم ترافیک، مسافران و خودروهای عبوری از ورود به مرکز شهر(همدان) خودداری و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: رانندگان که از سمت غرب به مرکز کشور تردد دارند باید به جای شهر همدان وارد شهرستان بهار شده و با استفاده از مسیرهای این شهرستان از نزدیکی پلیس راه جاده همدان – تهران خارج شوند.
شهر همدان در مسیر اصلی و ترانزیتی غرب به مرکز و شمال کشور قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!