پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 87912 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ |
128 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، بازرسان کل استان‌ها را مامور کرد که بر نحوه اجرای سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی «سپند» رصد و نظارت داشته باشند. به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، احمد اسدیان با اشاره به فعالیت سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی «سپند» […]

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، بازرسان کل استان‌ها را مامور کرد که بر نحوه اجرای سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی «سپند» رصد و نظارت داشته باشند.

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، احمد اسدیان با اشاره به فعالیت سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی «سپند»  اظهار داشت: مدیریت و نظارت بر سرویس مدارس با توجه به آیین‌نامه حمل و نقل دانش آموزی مصوب سال ۸۷ هیئت وزیران و ابلاغ دستور العمل اجرایی آن در سال ۹۷ توسط وزیر کشور، با تعیین تکلیف در دو بخش شهرداری‌ها و آموزش و پرورش مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس به منظور ساماندهی، مدیریت و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌های متولی، استفاده والدین و امکان پایش برخط اطلاعات و ایجاد شفافیت در حوزه‌های مالی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مکلف شده‌اند با همکاری وزارت آموزش و پرورش نسبت به ایجاد سامانه‌ای برای فعالیت همه ذی‌نفعان و دستگاه‌های متولی اقدام کنند.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی با اشاره به راه اندازی سامانه سپند از سال ۹۸ توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بازرسان کل استان‌ها را مکلف کرد که برای رصد و نظارت بر نحوه اجرای این امر و سامانه یادشده در سطح استان‌ها اقدام کنند.

اسدیان تاکید کرد: به طور حتم انتقال فرایند اجرایی سرویس مدارس بر بستر سامانه سپند امکان سیستمی شدن فرایندها، افزایش ایمنی سفر و امنیت دانش آموزان، سهولت نظارت و شفاف سازی مالی و نظارت مستمر والدین بر رفت و آمد دانش آموزان از طریق نرم افزار تلفن همراه را به همراه دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید