سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8863 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ |
88 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های آستارا، تالش، رودسر، فومن و لنگرود از رنگ زرد کرونایی خارج شدند و به رنگ بندی آبی پیوستند. شهرستان های رشت، خمام، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رضوانشهر، رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، لاهیجان، ماسال و املش همانند ارزیابی هفته گذشته وزارت […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های آستارا، تالش، رودسر، فومن و لنگرود از رنگ زرد کرونایی خارج شدند و به رنگ بندی آبی پیوستند.
شهرستان های رشت، خمام، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رضوانشهر، رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، لاهیجان، ماسال و املش همانند ارزیابی هفته گذشته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رنگ بندی زرد باقی ماندند.
آمارهای روزانه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، حاکی از روند کاهشی بیماری کووید ١٩ در این استان است، بر این اساس طی ۲۶ روز اخیر، آمار بستری های مبتلا به این بیماری در گیلان بیش از ۵۷ درصد کاهش یافت.
بر اساس آمار امروز “جمعه ” دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان،  ۸۵ بیمار مبتلا به بیماری کووید ١٩ در مراکز درمانی استان بستری هستند ضمن اینکه ۲۴ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند و تعداد بیماران بدحال نیز ١٩ نفر است.
مسئولان بهداشتی گیلان از مردم می خواهند تا برای تداوم روند کاهشی بستری های مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان ها در رعایت توصیه های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شامل استفاده از ماسک، توجه به فاصله فیزیکی و دوری از تجمعات اهتمام داشته باشند.
تزریق واکسن کرونا و تکمیل واکسیناسیون از دیگر توصیه ها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!