شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8865 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷ |
69 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

آقا رضا فتوحی جمعه شب در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمبود روغن خوراکی در استان خوزستان طی روزهای گذشته به دلیل اختلال در واردات دانه های روغنی به کشور بوده که اکنون این نقیصه برطرف شده است. وی اظهار داشت: در تمام دنیا کشورها در بخشی از محصولات اساسی به خصوص […]

آقا رضا فتوحی جمعه شب در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمبود روغن خوراکی در استان خوزستان طی روزهای گذشته به دلیل اختلال در واردات دانه های روغنی به کشور بوده که اکنون این نقیصه برطرف شده است.
وی اظهار داشت: در تمام دنیا کشورها در بخشی از محصولات اساسی به خصوص مواد غذایی وارد کننده هستند که جمهوری اسلامی هم در این زمینه مستثنی نیست و در بحث روغن ودانه های روغنی برای تامین نیازهای بازارخود  دانه روغنی وارد می کند.
وی اضافه کرد: با تلاشهای انجام شده واردات دانه های روغنی به کشور در روزهای اخیر انجام شده و شرکتهای تولید روغن هم به صورت شبانه روزی اقدام به روغن کشی کرده و تولیدات خود را به استانها و از جمله خوزستان روانه کرده اند.
وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر دانه های روغنی و روغن تصفیه نشده در بنادر وانبارها وسیلوهای ذخیره استان  وجود دارد و کمبود این کالا برطرف شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تاکید کرد با عرضه روغن در هفته پیش رو التهابات بازار روغن فروکش می کند و شهروندان برای تامین روغن مورد نیاز خود مشکلی نخواهند داشت.
وی گفت: به همین منظور مقرر شده است تا به هر فرد مراجعه کننده به فروشگاههای زنجیره ای بزرگ استان تا سقف سه لیتر روغن عرضه شود.
وی گفت طی سه روز گذشته ۹۰۰ تن روغن خوراکی در دزفول توزیع شده است و توزیع گسترده  روغن در سایر شهرستانها هم در حال انجام است.
فتوحی گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با علم به کمبود دانه های روغنی در روزهای اخیر اقدام به احتکار وگرانی روغن کردند که تخلف آنان توسط،مجریان قانون شناسایی و برخورد قاطعانه با آنان  انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!