چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8885 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸ |
103 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

محمدمهدی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های چناران و مشهد نیز توانستند به ترتیب حائز مقام دوم و سوم شوند. وی ادامه داد: در وزن ۶۶ کیلوگرم به ترتیب مجتبی اسکندری، غلام نجار و امین لعل نظام توانستند با پیروزی بر حریفان خود حائز مقام اول تا […]

محمدمهدی علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های چناران و مشهد نیز توانستند به ترتیب حائز مقام دوم و سوم شوند.
وی ادامه داد: در وزن ۶۶ کیلوگرم به ترتیب مجتبی اسکندری، غلام نجار و امین لعل نظام توانستند با پیروزی بر حریفان خود حائز مقام اول تا سوم شوند.
سرپرست فنی شانزدهمین دوره مسابقات کشتی با چوخه رهورد اضافه کرد: در وزن ۷۴ به ترتیب میثم ارجمند، حسن موسی زاده و امیرحسین قوچانی، در وزن ۸۴  آقایان امید تیزتک، علی شاهوردیان و مهدی یزدانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
علیزاده افزود: در وزن ۹۶ آقایان مصطفی اسکندری، مرتضی علیزاده و بهزاد اعتمادی حائز مقام اول تا سوم شده و در سنگین‌وزن نیز احمد میرزاپور، سعید حسینی و یزدان حسن پور مقام اول تا سوم را کسب کردند.
نایب‌رئیس هیات کشتی با چوخه قوچان یادآور شد: شانزدهمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه رهورد جام شهید بابا محمد رستمی با حضور ۱۶۲ کشتی‌گیر در قالب ۲۰ تیم از شهرستان‌های تهران، ملارد، قوچان، نیشابور، سبزوار، شیروان، تربت‌جام و تربت‌حیدریه در پنج وزن قانونی در روستای رهورد از توابع بخش مرزی باجگیران برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر جوایز ۸ ، ۶ و ۴ میلیون تومانی برای نفرات اول تا سوم، به نفرات اول یک دستگاه دوچرخه اهداء شد.
علیزاده بابیان اینکه برای اولین بار در سنگین‌وزن به نفرات برتر شال پهلوانی اهدا شد، تصریح کرد: این مسابقات به‌صورت آیینی هرسال در رهورد برگزار می‌شود که امسال برنامه‌ریزی به‌منظور شرکت ورزشکاران این شهرستان در مسابقات بین‌المللی کشتی با چوخه در مشهد انجام می‌شود.
قوچان با جمعیت ۱۸۰ هزار نفر در ۱۳۷ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!