شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8895 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹ |
91 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش جمعه شب خبرنگار ایرنا، ۲ تیم زارع باتری سنندج و پالایش گاز ایلام، از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ملک نیای شهر سنندج به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست بازی بدون گل به پایان رسید. در همان ابتدای نیمه دوم، فاطمه شبان از تیم زارع باتری سنندج توانست گل نخست را و در […]

به گزارش جمعه شب خبرنگار ایرنا، ۲ تیم زارع باتری سنندج و پالایش گاز ایلام، از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ملک نیای شهر سنندج به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست بازی بدون گل به پایان رسید.
در همان ابتدای نیمه دوم، فاطمه شبان از تیم زارع باتری سنندج توانست گل نخست را و در دقیقه ۶۰ نیز گل دوم خود را به ثمر برساند.
این بازی با برتری تیم میزبان در جریان بود که در دقیقه ۹۰ نیز پالایش گاز ایلام توانست توسط فاطمه حسینی به گل دست یابد و سرانجام بازی با نتیجه ۲-۱ به سود تیم زارع باتری به پایان برسد.
زارع باتری با این پیروزی خانگی ۲۸ امتیازی شد و به رده ششم جدول لیگ برتر بانوان کشور صعود کرد، پالایش گاز نیز با ۱۸ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.
پس از عدم تیم‌داری راهیاب ملل مریوان، بازیکنان و کادر فنی این تیم تحت امتیاز آذرخش تهران مجوز حضور در مسابقات را گرفتند. آذرخش تهران اما عمر طولانی نداشت و در خلال آن فصل، تیم دوباره به کردستان بازگشت و با نام آذرخش کردستان ادامه مسابقات را سپری کرد. یک فصل بعد اما این تیم به وچان کردستان تغییر نام داد. در سال ۱۴۰۰ این تیم برای چندمین بار پس از تغییر اسپانسر به نام باتری زارع وارد مسابقات لیگ فوتبال بانوان ایران شد.
حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!