پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8960 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۵۵ |
108 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی – شجاع خلیل زاده پس از دو فصل حضور در الریان در حالی به پایان این فصل رسیده که رسانه‌های قطری در مورد آینده او گمانه‌زنی زیادی را انجام داده‌اند و در حالی که شایعاتی را پیرامون بازگشت او به ایران مطرح کرده […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

شجاع خلیل زاده پس از دو فصل حضور در الریان در حالی به پایان این فصل رسیده که رسانه‌های قطری در مورد آینده او گمانه‌زنی زیادی را انجام داده‌اند و در حالی که شایعاتی را پیرامون بازگشت او به ایران مطرح کرده بودند، حالا برای دومین هفته متوالی از انتقال وی به الاهلی خبر داده‌اند.

الاهلی قطر باشگاهی است که پیش‌تر امید ابراهیمی و مجتبی جباری را در اختیار داشت و حالا محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب خود می‌بیند و آنطور که صفحه اینستاگرامی روزنامه استاد الدوحه خبر داده، به جذب شجاع خلیل زاده «نزدیک» شده است.

این در حالی است که شجاع با قراردادی دو ساله به الریان پیوست اما او در گفتگوی اخیر خود اعلام کرد که برای فصل آینده هم با این تیم قطری قرارداد دارد تا به این شکل واکنش عجیبی به شایعات حول خود داشته باشد.

نکته جالب اینکه شجاع و کنعانی زوج خط دفاعی تیم ملی به شمار می‌روند و در لیگ نوزدهم زوج خط دفاعی پرسپولیس را هم تشکیل دادند و حالا در صورتی که این شایعات محقق شوند و کنعانی هم در الاهلی بماند، آنها دوباره در کنار هم قرار خواهند گرفت.

الاهلی قطر فصل را در رتبه هفتم لیگ ستارگان قطر به پایان رساند و با قرارگیری در بین تیمهای اول تا سوم، شانس گرفتن سهمیه داشته باشد.

این تیم علاوه بر کنعانی‌زادگان سوفیان بوتفینی مراکشی را هم در پست دفاع مرکزی دارد و همچنین ابراهیم مجید و تلال بهزاد دو مدافع دیگر این تیم هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!