شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8974 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۵۸ |
93 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

محمدتقی گنجعلی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این تعداد مسافر و گردشگر با ۴۵ هزار دستگاه خودرو به شهرستان سامان سفر کرده‌اند. وی با اشاره به وجود بیش از ۱۸ هزار هکتار باغ در شهرستان سامان افزود: عبور ۷۰ کیلومتر طول ساحل رودخانه زاینده‌رود از این شهرستان باعث شده […]

محمدتقی گنجعلی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این تعداد مسافر و گردشگر با ۴۵ هزار دستگاه خودرو به شهرستان سامان سفر کرده‌اند.
وی با اشاره به وجود بیش از ۱۸ هزار هکتار باغ در شهرستان سامان افزود: عبور ۷۰ کیلومتر طول ساحل رودخانه زاینده‌رود از این شهرستان باعث شده تا سامان به یکی از مقصدهای اصلی گردشگری برای مسافران تبدیل شود.
گنجعلی تصریح کرد: در این روزها ۳۵۰ مکان اقامتی شامل هتل‌ها، ویلاها، باغ‌ویلاها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی برای پذیرش، اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان سامان فعالیت کردند.
وی با اشاره به پوشش مناسب جاده‌ها با همکاری پلیس‌راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در پنج ورودی شهرستان سامان همزمان با تعطیلات اخیر یادآور شد: البته ارتقای وضعیت جاده‌های این شهرستان به‌ویژه در خروجی سامان به سمت پل تاریخی زمان‌خان و همچنین جاده پل تاریخی زمان‌خان به سمت محور ارتباطی قراقوش و روستای گرم‌دره به تعریض نیاز دارد.
گنجعلی تکمیل کمربندی سامان را ضروری دانست و اظهار داشت: تقویت و تزریق اعتبارات به شهرداری‌های سامان و هوره می‌تواند به خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان سامان کمک کند.
به گزارش ایرنا، سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!