پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9023 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۵۳ |
77 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –   سیدحسین حسینی در این دیدار بعد از ورود ووریا به کار خود با بازوبند کاپیتانی تا پایان بازی ادامه داد. این اتفاق شایعاتی را به‌دنبال داشت که البته از سوی استقلالی‌ها تایید نشده است. این‌طور مطرح شد که پس از تساوی […]

به گزارش سرویس ورزشی ادراک خبر به نقل از پایگاه خبر ورزشی –

  سیدحسین حسینی در این دیدار بعد از ورود ووریا به کار خود با بازوبند کاپیتانی تا پایان بازی ادامه داد. این اتفاق شایعاتی را به‌دنبال داشت که البته از سوی استقلالی‌ها تایید نشده است. این‌طور مطرح شد که پس از تساوی استقلال مقابل سپاهان، وریا غفوری با سیدحسین حسینی و فرهاد مجیدی به‌دلیل ندادن بازوبند کاپیتانی حین بازی درگیر شده است؛ چراکه انتظار می‌رفت حسینی بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازوی وریا ببندد اما از انجام این کار سر باز زده و با وجود حضور وریا در زمین تا پایان بازی بازوبند را بر بازو بست و در ادامه نیز غفوری که از این اتفاق به‌شدت شاکی و عصبانی شده بود در رختکن با صدای بلند از فرهاد مجیدی و حسین حسینی بابت این اتفاق گله کرد؛ چراکه اعتقاد داشت احترام او نگه داشته نشده است.

در ادامه نیز واکنش مجیدی باعث شد کار بالا بگیرد تا جایی که اگر روزبه چشمی و چند بازیکن استقلال وریا را آرام نمی‌کردند، مشخص نمی‌شد چه اتفاقاتی در رختکن رخ می‌داد!
برای پیگیری ماجرا با یکی از بازیکنان استقلال هم‌صحبت شدیم که البته به‌خاطر ممنوع‌المصاحبه بودن علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن نامش نداشت. وی در این خصوص گفت: «نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درمی‌آید. اما مشخص است از آنجا که در صدر جدول هستیم و از شانس خوبی برای قهرمانی برخورداریم، بنابراین هر کاری می‌کنند تمرکز ما را به هم بزنند تا قهرمان نشویم و حالا هم این بحث‌ها را مطرح کرده‌اند که به‌خاطر بازوبند در رختکن جنجال شده است. ما به چه چیزی فکر می‌کنیم، اینها به چه چیزهایی فکر می‌کنند. اهداف پیش‌روی ما بزرگ‌تر از این صحبت‌هاست و مطمئن باشید این حاشیه‌سازی‌ها روی تمرکز و هدفی که داریم کوچک‌ترین تاثیری را ایفا نخواهد کرد و شما هم مطمئن باشید در این بین تنها چیزی که در تیم ما در مسیر کسب قهرمانی اهمیت ندارد، بحث بازوبند است.»

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!