جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 90506 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ |
88 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه از استادان و مدیران دانشکده ها، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای احساس مسئولیت توام با عقلانیت تشکر می‌کنم، گفت: مدیریت دانشگاه آزادی دانشجویانی را که دستگیر شده اند، از ابتدا دنبال کرده و می‌کند که در نتیجه آن […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه از استادان و مدیران دانشکده ها، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای احساس مسئولیت توام با عقلانیت تشکر می‌کنم، گفت: مدیریت دانشگاه آزادی دانشجویانی را که دستگیر شده اند، از ابتدا دنبال کرده و می‌کند که در نتیجه آن در چند مرحله شاهد آزادی دانشجویان بوده ایم و در مرحله آخر نیز دو دانشجوی دیگر دانشگاه آزاد شدند.

حسن قدسی پور با انتقاد از برخی رفتار‌های ناشایست و به دور از اخلاق در بعضی اجتماعات دانشجویی افزود: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشجویان در یک محیط قابل قبول سوالات و مطالبات خود را مطرح کردند و مسئولان دانشگاه نیز پاسخ‌های لازم را به آن‌ها ارائه دادند.
وی گفت: به اعتقاد بنده این مسائل در فضای علمی و با گفتگوی منطقی بهتر به نتیجه می‌رسد و حضور افراد غیرمجاز در این محیط‌ها که عموما باعث اخلال در نظم می‌شود، محکوم است.

آزادی تمام دانشجویان شهید بهشتی
روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی نیز در اطلاعیه‌ای درباره وضع دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در پی ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مراجع مسئول، تمام دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی که در طول دو هفته بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

تا سه روز آینده دیگر هیچ دانشجوی بازداشتی نخواهیم داشت
علیرضا وجهی معاون دانشجویی دانشگاه تهران هم در گفتگویی اعلام کرد: اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند. همچنین با هماهنگی که با مسئولان و مراجع مربوطه به عمل آمده است تا سه روز آینده، هیچ دانشجویی از دانشگاه تهران به خاطر ناآرامی‌های اخیر در بازداشت نخواهد ماند.

پنج دانشجوی دیگر علامه طباطبایی آزاد شدند
مدیر حوزه ریاست دانشگاه علامه طباطبایی از آزادی پنج دانشجوی دیگر این دانشگاه خبر داد و گفت: سیر آزادسازی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی همچنان ادامه دارد و تاکنون ۱۴ دانشجوی این دانشگاه آزاد شده‌اند.
محسن حبیبی درباره آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در حوادث اخیر گفت: هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبایی تلاش‌های شبانه روزی بسیاری برای آزاد کردن دانشجویان انجام داد که این تلاش‌ها سبب آزاد شدن پنج دانشجوی دیگر این دانشگاه شد.
وی افزود: تا پیش از این ۹ دانشجو آزاد شده بودند که با آزاد شدن این پنج دانشجو، تعداد دانشجویان آزاد شده دانشگاه علامه طباطبایی به ۱۴ نفر رسیده است.
حبیبی ادامه داد: البته تعداد کمی از دانشجویان هنوز آزاد نشده اند که با پیگیری هیئت رئیسه دانشگاه و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دنبال آزاد کردن آن‌ها در سریع ترین زمان ممکن هستیم.

تمام دانشجویان دانشگاه شریف آزاد شدند

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای از آزادی تمام دانشجویان این دانشگاه که در تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، خبر داد.        در این اطلاعیه آمده است: با پیگیری‌های مسئولان این دانشگاه، تمامی دانشجویان دانشگاه شریف که در حاشیه تجمعات دانشگاه دستگیر شده‌ بودند، آزاد شدند.

دانشگاه صنعتی شریف در ادامه این اطلاعیه یادآور شد: تعداد محدودی از دانشجویان این دانشگاه در تجمعات خارج از دانشگاه و حتی خارج از تهران بازداشت شده‌اند که دانشگاه پیگیر آزادی این دانشجویان است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید