پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 90510 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ |
132 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: کشتار، تخریب، ویرانگری، اقدامات تحریک آمیز و اتهام زنی‎، منطق جنایتکارانه کشور‌های عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی و هم پیمانان آن است. به گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد کشتار، تخریب، ویرانگری، اقدامات تحریک آمیز و […]

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: کشتار، تخریب، ویرانگری، اقدامات تحریک آمیز و اتهام زنی‎، منطق جنایتکارانه کشور‌های عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی و هم پیمانان آن است.

به گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد کشتار، تخریب، ویرانگری، اقدامات تحریک آمیز و اتهام زنی‎؛ منطق جنایتکارانه کشور‌های عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و هم پیمانان آن است.

ماریا زاخارووا اعلام کرد: لهستان از طریق رادوسلاو اسکورسکی وزیر خارجه این کشور از آمریکا به سبب منهدم کردم خطوط گاز نوردستریم تشکر کرد حال آنکه اورماس رینسالو وزیر خارجه استونی نیز آشکارا گفت حمله به پل جزیره کریمه یک عملیات ویژه بود که نیرو‌های اوکراینی انجام دادند و از آن استقبال کردند.

از طرف دیگر لیونید اسلوتسکی رهبر حزب دموکرات لیبرال روسیه گفت: واکنش نظام اوکراین به انفجار در پل کریمه نشان می‌دهد مقامات کی یف در سازماندهی این حمله دست دارند.

وی افزود: واکنش نظام اوکراین و شادی مقامات استونی در منفجر کردن این پل جای شک نمی‌گذارد که مقامات در کی یف در سازماندهی این حمله دست دارند و این حمله یک اقدام تروریسم دولتی است و در پایتخت‌های اروپایی از آن استقبال شد.

گفتنی است امروز شنبه انفجار یک خودروی بمب گذاری شده بر روی پل کریمه باعث آتش سوزی هفت واگن قطار شد.

نیکیتا میندکوویچ رئیس مرکز تحقیقات اوراسیا، نظام اوکراین را عامل انفجار پل شبه جزیره کریمه دانست و تاکید کرد: این نظام به دنبال نابود کردن هر چیزی است که ماهیت روسی دارد و تا زمانی که نازیسم در اوکراین ریشه کن نشود، مردم مناطق شرق و جنوب اوکراین و نیز مردم روسیه امنیت نخواهند داشت.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دستور تشکیل کمیته‌ای را برای تحقیق درباره حادثه آتش سوزی قطار حمل سوخت روی پل کرچ بین روسیه و شبه جزیره کریمه صادر کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید