سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 90929 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ |
101 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر، سردار قاسم رضایی همچنین در حاشیه  دیدار با وابستگان نظامی کشورهای خارجی در جمع خبرنگاران با اشاره به مجروح شدن بیش از ۲۰۰۰ نفر از نیروهای فراجا در ناآرامی‌های اخیر گفت: تعداد مزدوران اغتشاشگر در مقایسه با کل مردم هیچ است. جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: پلیس از مردم و […]

به گزارش ادارک خبر، سردار قاسم رضایی همچنین در حاشیه  دیدار با وابستگان نظامی کشورهای خارجی در جمع خبرنگاران با اشاره به مجروح شدن بیش از ۲۰۰۰ نفر از نیروهای فراجا در ناآرامی‌های اخیر گفت: تعداد مزدوران اغتشاشگر در مقایسه با کل مردم هیچ است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: پلیس از مردم و برای مردم است. پلیس حافظ امنیت و مظهر اقتدار کشور است. هر دادخواهی ما را تکیه‌خواه خود می‌داند. اگر مظلوم و دادخواهی باشد یا آرامش مردم به هم بخورد این خط قرمز ماست. در اغتشاشات اخیر اظهار نظرهای غیرکارشناسی انجام شد و ابهاماتی ایجاد کرد و خوراکی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقین داد. حتما دستگاه عدل و قضایی به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: جمعیتی که به خیابان آمدند در مقایسه با جمعیت کلی هیچ هستند و بخش اعظمی از آنها احساسی اند. البته در آن‌ها افرادی هستند که مزدورند. در دستگیری‌های ما افرادی مرتبط با کموله‌ها، منافقین و … دستگیر شدند. پلیس تجمعات قانونی را حمایت می‌کند و پوشش می‌دهد. اما زمانی که از این اعتراضات سوء استفاده شود، دیگر اعتراض نیست و اغتشاش است. قانون به ما گفته که مسئول مقابله با هنجارشکنان هستیم.

رضایی تصریح کرد: کشته سازی یکی از اصول دشمن است. وظیفه ذاتی ما در کنار و با مردم بودن است. اگر ناامنی ایجاد شده باید پاسخ آن داده شود. بعضی از کسانی که برای مثال در فتنه ۸۸ به کشور آسیب زدند الان اظهار نظر می‌کنند. آیا ازین موضوع خجالت نمی‌کشند؟ مردم این را می‌فهمند.‌در این اتفاق و فتنه ای که اتفاق افتاد برخی کشورهای غربی نیز اسیر خواسته های استکبار شدند. ابتدا باید درباره حقوق بشر در کشور خودشان سوال شود.

وی اضافه کرد: کشور و مردم ما انقلابی است و ما نیز از همین مردم هستیم و تا آخرین نفر انقلابی عمل می‌کنیم.

رضایی گفت: بیش از دو هزار نفر از همکاران ما در روزهای اخیر مجروح شدند و سه نفر نیز شهید دادیم اما هیچکدام از اینها دلیلی بر مماشات ما با اغتشاشگران نیست.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید