شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 90958 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ |
134 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در مراسم افتتاح این جشنواره و نمایشگاه، گفت: تقویت وحدت ملی و حفظ میراث فرهنگی کشور از مهمترین اهداف جشنواره اقوام ایرانی است. احمد خورگامی افزود: همزمان با هفته وحدت در کنار این جشنواره، نمایشگاه صنایع دستی با هدف عرضه سوغات و هدایای استان‌های مختلف […]

به گزارش ادراک خبر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در مراسم افتتاح این جشنواره و نمایشگاه، گفت: تقویت وحدت ملی و حفظ میراث فرهنگی کشور از مهمترین اهداف جشنواره اقوام ایرانی است.
احمد خورگامی افزود: همزمان با هفته وحدت در کنار این جشنواره، نمایشگاه صنایع دستی با هدف عرضه سوغات و هدایای استان‌های مختلف کشور و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با محصولات و تولیدات دیگر شهرهای ایران دایر شده است.
وی اظهار داشت: نمایشگاه صنایع ‌دستی، سوغات و هدایا با حضور ۹۹ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز برگزار خواهد شد.
این مسوول، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های مشارکت کننده عنوان کرد و افزود: همچنین معرفی توانمندی‌های مناطق مختلف کشور در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ، آداب و سنن مناطق استان‌های مشارکت کننده از اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین‌های موسیقی سنتی قوم‌های مختلف کشور، موسیقی محلی و شاد و نمایش‌های آیینی اقوام در مدت برگزاری این جشنواره و نمایشگاه به اجرا درخواهد آمد.
خورگامی مدت زمان برگزاری این جشنواره و نمایشگاه را از ۱۸ تا ۲۲ مهرماه اعلام کرد و یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید عموم دایر است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!