جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9096 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ |
121 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، «عبدالقادر المرتضی» رئیس کمیته امور اسرا در دولت نجات ملی یمن در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» گفت، پرونده اسرا، انسانی است و نباید مشمول هیچ گونه محاسبات سیاسی شود. وی افزود، کسانی که عربستان سعودی به عدن فرستاده کارگر بوده‌اند نه اسیر؛ رفتارهای سعودی عمدی و […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، «عبدالقادر المرتضی» رئیس کمیته امور اسرا در دولت نجات ملی یمن در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» گفت، پرونده اسرا، انسانی است و نباید مشمول هیچ گونه محاسبات سیاسی شود.

وی افزود، کسانی که عربستان سعودی به عدن فرستاده کارگر بوده‌اند نه اسیر؛ رفتارهای سعودی عمدی و حاوی نیت‌های خبیثانه است.

المرتضی ادامه داد، عربستان سعودی از خلال ابتکارات بشردوستانه غیرواقعی در تلاش است که وجهه خود را بهبود ببخشد. این کشور همچنین سعی دارد تهمت بکارگیری استفاده از عناصر خارجی در ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را به این نیروها نسبت دهد.  

وی تأکید کرد، پرونده اسرا از پرونده‌های اعتمادساز است و هرگونه اخلالی در آن بر پرونده‌های دیگر نیز تأثیر می‌گذارد. این رفتارهای سعودی منجر به سنگ‌اندازی در پرونده مذکور می‌شود.

المرتضی از آمادگی صنعاء برای پایان کامل پرونده تبادل اسرا خبر داد و گفت، کمیته امور اسرا در صنعاء فقط در زمینه امور اسرای جنگی کار می‌کند.

وی به شبکه «المسیره» هم گفت، عربستان به دنبال تجمیع کارگران یمنی و خارجی و اخراج آنها از کشورش در قالب ابتکارهای ویژه تبادل اسراست.

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی، دیروز(جمعه)، از پرواز اولین هواپیمای حامل اسرا به یمن خبر داد. (جزئیات بیشتر)

م


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!