چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 91216 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ |
102 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شهرستان عسلویه با تشریح جزئیات اتفاقات رخ داده طی روز گذشته در پتروشیمی عسلویه و گفت: وضعیت در این منطقه عادی است. به گزارش ادارک نیوز به نقل از مهر، سید علی هاشمی اظهار داشت: صبح دیروز تعدادی از کارگران فعال در پتروشیمی مستقر در عسلویه یک «تجمع صنفی» داشتند که متأسفانه تعدادی از […]

فرماندار شهرستان عسلویه با تشریح جزئیات اتفاقات رخ داده طی روز گذشته در پتروشیمی عسلویه و گفت: وضعیت در این منطقه عادی است.

به گزارش ادارک نیوز به نقل از مهر، سید علی هاشمی اظهار داشت: صبح دیروز تعدادی از کارگران فعال در پتروشیمی مستقر در عسلویه یک «تجمع صنفی» داشتند که متأسفانه تعدادی از افراد فرصت طلب با نفوذ و سوءاستفاده از جمع کارگری، شعارهای هنجارشکنانه را سر دادند.

وی اضافه کرد: این افراد در ادامه اقدام به آتش زدن تعدادی از کیوسک‌های مستقر در این محدوده و همچنین برخی از سطل‌های آشغال کردند که با حضور و وساطت نیروهای امنیتی افراد پراکنده شده و تعدادی هم دستگیر شدند.

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه اکنون رفت و آمد در این منطقه به شرایط عادی برگشته است، افزود: توصیه می‌کنیم که کارگران همچون گذشته اجازه به افراد معاند ندهند که به مطالبات کارگری آنها نفوذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کارگران عزیز اجازه ندهند که ضد انقلاب از این تجمعات صنفی سوءاستفاده کنند و شعارهای هنجارشکنانه سر دهند و یا اموال عمومی را تخریب کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید