شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 91952 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ |
102 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

محسن بیاتی نیا درباره بازی استقلال با ذوب آهن در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: ذوب اهن یکی از تیم‌های خوب شهرستانی است و با مهدی تارتار نیز نتایج خوبی را کسب کرده است و این موضوع نشان می‌دهد که استقلال بازی راحتی در اصفهان ندارد. البته استقلال برای اینکه مدعی قهرمانی است […]

محسن بیاتی نیا درباره بازی استقلال با ذوب آهن در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: ذوب اهن یکی از تیم‌های خوب شهرستانی است و با مهدی تارتار نیز نتایج خوبی را کسب کرده است و این موضوع نشان می‌دهد که استقلال بازی راحتی در اصفهان ندارد. البته استقلال برای اینکه مدعی قهرمانی است باید از همه بازی‌ها امتیازات لازم را کسب کند و فقط برای برد به اصفهان برود.

وی افزود: استقلال در دیدار قبلی مقابل فولاد خوزستان ، نمایش تماشاگرپسندی داشت و چشم نواز بازی کرد، گرچه در این دیدار پیروز نشد ولی نوع بازی آبی پوشان امیدوار کننده بود و نشان از رشد تاکتیکی این تیم می‌دهد. بنابراین فکر می‌کنم اگر استقلال مثل بازی که برابر  فولاد بازی کند ، قطعا ذوب آهن را شکست می‌دهد.

بیاتی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: ای کاش شرایط جوری بود که بازی‌های لیگ با تماشاگران برگزار می‌شد این عدم حضور تماشاگران به سود حریفان استقلال و پرسپولیس شده است چراکه این دو تیم علاوه بر تهران در شهرستان‌ها نیز هوادار دارند به همین دلیل واقعا دو تیم سرخابی ضرر می‌کنند.

مهاجم پیشین آبی پوشان در پایان به عملکرد مهاجان استقلال اشاره کرد و گفت: در خط حمله استقلال بازیکنان خوبی قرار دارند اما هنوز این بازیکنان با هم هماهنگ نشدند و فرصت‌های زیادی را هدر می‌دهند. قطعا ساپینتو در تمرینات تیم بهتر از هر کسی برای این موضوع راه حلی دارد و به دنبال هماهنگی در بین مهاجمان و وینگرهای تیمش است. به نظر من اگر مهاجمان آبی پوشان به هماهنگی کامل برسند خطرناک ترین خط حمله ای لیگ برتر خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!