جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 91956 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ |
159 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

محمدرضا مدنی؛ پرویز بروند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و کاپیتان اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در واکنش به ممنوعیت برای حضور سیاوش یزدانی در تمرین استقلال اظهار داشت: باعث تعجب و تأسف است که هر روز از اردوی تیم استقلال اخباری به گوش می‌رسد که ناامید […]

محمدرضا مدنی؛ پرویز بروند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و کاپیتان اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در واکنش به ممنوعیت برای حضور سیاوش یزدانی در تمرین استقلال اظهار داشت: باعث تعجب و تأسف است که هر روز از اردوی تیم استقلال اخباری به گوش می‌رسد که ناامید کننده است! این وضعیت در دورانی که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال شده چه معنی دارد؟

وی ادامه داد: آن از اتفاقات فصل قبل درباره کاپیتان محبوب استقلال که چون درباره مشکلات اقتصادی مردم حرف زده بود شرایط را به سمت و سویی بردید که دیگر در کنار تیم محبوبش نماند. مگر وریا غفوری چه حرف بدی زده بود؟ کاپیتان یک تیم مردمی اگر درباره مشکل مردم حرف نزند پس چه بگوید؟ همه چیز که پنالتی و شوت از راه دور نیست. هواداران استقلال همان مردم ایران هستند که در کوچه‌ها و خیابان‌های همین کشور زندگی می‌کنند.

آقای آجورلو با ستاره‌های مردم درست رفتار کن!/ این باشگاه متعلق به تو نیست برای مردم است/ برخورد با وریا کافی نبود حالا نوبت سیاوش و بقیه است؟

بازیکن قدیمی‌استقلال با اشاره به اتفاقات مرتبط با عارف غلامی‌افزود: آقای آجورلو چرا در آستانه بازی حساس با فولاد عارف غلامی‌را از همراهی تیم محروم کردید؟ چه بسا اگر او بود ما آن یک گل را نمی‌خوردیم و در ادامه برنده زمین را ترک می‌کردیم ولی شما به خاطر یک اظهار نظر شخصی از سوی بازیکن تان او را از حضور در تمرین و مسابقه محروم کردید!

برومنددر شرایطی که از سوی باشگاه استقلال عنوان شده دلیل عدم حضور یزدانی در تمرینات این تیم دلخوری ساپینتو از مدافع تیمش بوده، اضافه کرد: حالا هم نوبت به سیاوش یزدانی رسیده که او را از همراهی تیم محروم کنید؟ مگر شما با به قول خودتان با تلاش زیاد و به خواسته مردم این بازیکنان را در استقلال حفظ نکردید که در روزهای حساس از وجودشان استفاده کنید؟ پس چرا امروز آنها را یکی، یکی از تیم کنار می‌گذارید؟ جدایی وریا کافی نبود؟ یادتان رفته یزدانی کیست؟

آقای آجورلو با ستاره‌های مردم درست رفتار کن!/ این باشگاه متعلق به تو نیست برای مردم است/ برخورد با وریا کافی نبود حالا نوبت سیاوش و بقیه است؟
توییتی که سیاوش یزدانی به خاطر انتشار آن از سوی باشگاه استقلال مؤاخذه شده و فعلا از همراهی تیم در تمرینات محروم شده است

وی افزود: سیاوش یزدانی همان کسی است که باعث شد استقلال فصل گذشته در بیش از نیمی‌از مسابقات کمترین گل خورده را داشته و بدون باخت بماند. اگر شما امروز قهرمانی با استقلال را در کارنامه مدیریتی تان در فوتبال به دیوار اتاق تان زده اید و پُزش را می‌دهید به خاطر وجود همین بازیکنان است. همین عارف غلامی‌در روزهایی که سیاوش و مرادمند را به خدمت سربازی بردند خط دفاع استقلال ایستاد تا رکوردشکنی کند و بدون باخت بماند، بعد شما این بچه‌ها را از همراهی تیم شان محروم می‌کنید؟

برومند در پایان تأکید کرد: هیچ باشگاه بزرگی با حمایت میلیونی طرفدارانش با ستاره‌هایش چنین نمی‌کند که شما با بازیکنان استقلال این رفتار را می‌کنید. خدا می‌داند فردا نوبت کدامیک از بازیکنان استقلال است ولی مسیری که شما برای مدیریت تان انتخاب کرده اید چیزی نیست که مردم که صاحبان اصلی این باشگاه هستند دوست دارند. یادتان باشد مالکان اصلی باشگاه استقلال مردم هستند نه شما پس به نظرات آنها احترام بگذارید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!