جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9228 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ |
104 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

«سعید نصراللهی» رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات کاراته وان از لحاظ تعداد نفرات بزرگترین رویداد ورزشی تاریخ استان کرمانشاه و از لحاظ اعتبار بزرگترین و معتبرترین رویداد دنیای کاراته کشور است که برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه مسابقات کاراته وان تا ۲۵ اردیبهشت […]

«سعید نصراللهی» رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات کاراته وان از لحاظ تعداد نفرات بزرگترین رویداد ورزشی تاریخ استان کرمانشاه و از لحاظ اعتبار بزرگترین و معتبرترین رویداد دنیای کاراته کشور است که برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسابقات کاراته وان تا ۲۵ اردیبهشت در کرمانشاه ادامه خواهد داشت، افزود: رقابت ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و امید و در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.
نصراللهی محل برگزاری مسابقات را سالن ورزشی حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه اعلام کرد و گفت: حدود ۱۰۰ داور و ۲۰ کادر اجرایی فرایند قضاوت و برنامه ریزی این رقابت ها را برعهده خواهند داشت.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآور شد: مسابقات کاراته وان در فدراسیون به گونه‌ای طراحی شده افرادی که مقام گرفته و کسب امتیاز کنند علاوه بر دریافت جایزه نقدی دارای رنک شده و به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات به صورت آزاد برگزار می شود، هر ورزشکار به همراه مربی یا خانواده خود در این مسابقات حاضر خواهد شد و همین موضوع سبب می شود کرمانشاه در این مدت شاهد حضور حدود هفت هزار مهمان باشد که این موضوع از نظر اقتصادی و فرهنگی می تواند تبعات خوبی برای استان به همراه داشته باشند.
نصراللهی ادامه داد: برای اولین بار در ادوار مختلف این مسابقات است که برای تمامی ورزشکاران، مربیان، کادر اجرایی، داوران و حتی خانواده های این ورزشکاران محل اسکان و تغذیه در نظر گرفته شده و این موضوع قطعا خاطره خوبی را از کرمانشاه در اذهان مهمانان ثبت می کند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: در دوره قبل مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد ۷۰ نفر از کاراته کاهای کرمانشاهی در مسابقات شرکت کردند اما در این دوره به خاطر میزبانی بیش از ۵۰۰ نفر از ورزشکاران استان حضور خواهند داشت.
وی در پایان از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات کاراته در کرمانشاه خبر داد و گفت: تماشای مسابقات برای عموم با رعایت پروتکل های بهداشتی آزاد خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!