پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9238 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ |
99 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان ایلام اظهار داشت: دستگاه قضا آخرین ملجا و پناه برای احقاف حقوق عامه است و خدمت در این مجموعه اجر و پاداش ویژه دارد. وی با قدردانی از خدمات و همراهی شوراهای حل اختلاف و […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان ایلام اظهار داشت: دستگاه قضا آخرین ملجا و پناه برای احقاف حقوق عامه است و خدمت در این مجموعه اجر و پاداش ویژه دارد.
وی با قدردانی از خدمات و همراهی شوراهای حل اختلاف و صلح در استان افزود: بسیاری از پرونده‌ها ‌با روال معمول قانونی قابل حل شدن نیست ولی با بهره‌گیری از ظرفیت بزرگان، بسیاری از پرونده‌ها مختومه و منجر به صلح و سازش می‌شود که باید این هیات‌ها را تقویت و گسترش دهیم.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: مبارزه جدی با زمین‌خواری، کوه‌خواری و دریاخواری از رویکردهای جدید دستگاه قضاست که رضایت مردم را نیز به دنبال داشته است.
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار کاهش اطاله دادرسی را از توفیقات سیستم قضایی برشمرد و گفت: استان از قضات شایسته و توانایی برخوردار است که می‌طلبد از وجود آنها در سایر استان‌ها بهره‌گیری شود.
وی همچنین خواستار رفع مشکل برخی از شهروندان ایلامی شد که به جهت عرفی مالک بر زمین‌ها هستند ولی برای دریافت سند با معضل روبرو شده‌اند و ابراز امیدواری کرد: با همراهی دستگاه قضا این مسئله برطرف شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!