شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 92670 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ |
111 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس ، امیر سرتیپ طالب‌زاده با تأکید بر لزوم رفع گلوگاه‌های نیروی هوایی ارتش گفت : هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است. وی گفت : هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است‌ و نیازهای امروز می‌طلبد که […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس ، امیر سرتیپ طالب‌زاده با تأکید بر لزوم رفع گلوگاه‌های نیروی هوایی ارتش گفت : هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است.
هوش مصنوعی از اولویت های نیروی هوایی

وی گفت : هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است‌ و نیازهای امروز می‌طلبد که پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در این حوزه به سمت عملیاتی شدن بروند.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا خاطرنشان کرد : با توجه به پیشرفت علم در دنیا و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری سلامی ایران ، نیروی هوایی ارتش به‌ عنوان یک بازوی بازدارنده باید حرکت شتابان خود را با قدرت در لبه دانش و همزمان با تکنولوژی روز دنیا با سرعت ادامه دهد ، این یکی از انتظارات فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای علمی و تحقیقاتی شاغل در نیروهای مسلح است.

سرتیپ طالب‌زاده افزود: نخبگان و صنعتگران نیروی هوایی با توجه به مشکلات موجود همچنین تحریم‌های ظالمانه، برای تهیه محصولات مورد نیاز و رفع گلوگاه‌های نیرو با دقت و سرعت در حال تلاش ، پیشرفت و قدم نهادن به سمت جلو هستند.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت کنونی دانشگاه شهید ستاری به خاطر ایجاد زمینه‌های فناوری و پژوهشی تصریح کرد: انتظار این است که دانشگاه شهید ستاری برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تلاش خود را به صورت شبانه‌روزی ادامه دهد و نخبگان این دانشگاه نیز باید بکوشند تا نیروی هوایی را به یک نیروی دانشمند برساند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید