جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 92682 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ |
138 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‎ها تاکید کرد: حفاظت و صیانت از دانش آموزان اولویت اصلی است و لازم است روش گفتگو و تبیین و اقناع را مد نظر داشته باشیم و در این مسیر با محبت و سعه صدر و صبوری رفتار کنیم. به گزارش ادراک خبر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و […]

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‎ها تاکید کرد: حفاظت و صیانت از دانش آموزان اولویت اصلی است و لازم است روش گفتگو و تبیین و اقناع را مد نظر داشته باشیم و در این مسیر با محبت و سعه صدر و صبوری رفتار کنیم.

به گزارش ادراک خبر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، ، هاشمی نکو با بیان اینکه حرکت دستگاه تعلیم و تربیت در حال حاضر باید به سمت فعالیت‎های تربیتی باشد، افزود: مدل تربیتی تک بعدی مدنظر نیست و طبق تاکید سند تحول بنیادین تربیت چند ساحتی در دستورکار قرار دارد.

وی با مطرح کردن تربیت اعتقادی به عنوان زیربنا، افزود: مدرسه‎ای موفق است که به تمامی ابعاد تربیت توجه نماید.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سابقه فرهنگی و تاریخی آذربایجان شرقی، گفت: انتظار می ‎رود این استان در زمینه اجرای ساحت‎های تربیتی،  الگوهای تربیتی خوبی را به کشور معرفی کند تا شاهد رشد کیفی بیشتری باشیم.

هاشمی نکو افزود: اثرگذاری در تربیت نیاز به برنامه‎ریزی و ممارست در کار دارد و چاشنی آن محبت و تحمل است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‎ها در نشست با تشکل‎های انقلابی استان آذربایجان شرقی گفت: حرکت آموزش و پرورش باید در راستای پیشگیری از تکرار بحران باشد.

هاشمی نکو در جلسه تشکل‎های انقلابی استان آذربایجان شرقی بر اهمیت تشکل‎ها تاکید کرد و گفت: صدور ابلاغ مشاور وزیر در امور تشکل‎ها نشان از اهمیت تشکل‎ها است و با نیروهای مجربی که در تشکل‎های فرهنگیان وجود دارد این اقشار می‌‎توانند نقش اتاق‎های فکر را برای آموزش و پرورش ایفا کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: نظام سلطه رسانه‌‎ای دشمن مشغول کوچک نمایی خدمات ارائه شده و بزرگ نمایی نقائص است و باید مراقب بود ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی در نشستی در محل باشگاه فرهنگیان تبریز که با حضور روسای ستادی اداره کل برگزار شد، یادآور شد: رتبه بندی از افتخارات دولت سیزدهم است که با پی‎گیری وزارت آموزش و پرورش به سرانجام رسید و این کاری است که در ده سال گذشته روی زمین گذاشته شده بود که انشاالله به زودی با اتمام کار بررسی‎ها، احکام صادر خواهد شد.

هاشمی نکو ادامه داد: بیمه تکمیلی فرهنگیان در دولت سیزدهم بهبود خوبی پیدا کرده و موارد خوبی در حمایت فرهنگیان به آن افزوده شده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی تاکید کرد: باید در آموزش و پرورش به سمت پیشگیری و برنامه ریزی برای جلوگیری از تکرار بحران‎ها حرکت کنیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید