پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9282 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ |
122 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

یکی از شرکت‌های فناور با بهره‌گیری از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه‌ها، موفق به تولید سیستم احضار پرستار گویای هوشمند با هدف ارتقای سیستم سلامت کشور شد. به گزارش ادراک خبر حمید رضوی‌راد، مدیر عامل این شرکت فناور گفت: سیستم احضار پرستار یک نیاز و الزام […]

یکی از شرکت‌های فناور با بهره‌گیری از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه‌ها، موفق به تولید سیستم احضار پرستار گویای هوشمند با هدف ارتقای سیستم سلامت کشور شد.

به گزارش ادراک خبر حمید رضوی‌راد، مدیر عامل این شرکت فناور گفت: سیستم احضار پرستار یک نیاز و الزام قانونی برای هر تخت بستری در بیمارستان‌های کشور است و در حال حاضر بیش از ۱۸۰ هزار تخت بستری فعال در کشور موجود است که سالانه حدود ۷ تا ۱۰ درصد به این تعداد، تخت جدید اضافه می‌شود و حدود ۵ درصد نیز به‌روز رسانی می‌شود، به عبارتی سیستم سلامت کشور به سالانه حدود ۲۰ هزار تخت نیاز دارد.

رضوی‌راد ادامه داد: یکی از محصولاتی که سهم عمده از فروش سیستم‌های احضار پرستار دارد، سیستم‌های مکالمه‌ای(گویا) است، ما با تحقیقاتی که روی محصولات مشابه بازار انجام دادیم و با شناسایی نقاط ضعف و ایرادات آنها، توانستیم در نسخه تولیدی شرکت، با هوشمندسازی سیستم، مشکلات آنها را رفع کرده و محصول‌مان را بهبود دهیم و در این راستا گارانتی این نسخه جدید از محصولمان از یک سال به پنج سال ارتقاء داده می‌شود.

وی اظهار کرد: در طراحی و تولید این محصول مواردی مانند کیفیت و دوام و کاربری و نصب آسان لحاظ شده است تا محصول در حد امکان نیاز به خدمات پس از فروش نداشته باشد.

رضوی‌راد در ارتباط با بازار هدف این محصول گفت: عمده بازار هدف ما بیمارستان‌های تازه تاسیس داخلی هستند که سالانه حدود ٨ تا ١٠ هزار تخت به ظرفیت بستری کشور اضافه می‌کنند؛ بازار هدف بعدی ما کشورهای همسایه به عنوان کشورهای متقاضی محصولات تکنولوژی محور است.

وی عیب‌یابی هوشمند و رابط کاربری آسان، قابلیت IP بیس شدن تجهیزات، عدم حساسیت در نوع کابل‌کشی بین تجهیزات، قیمت پایین‌تر نسبت به سایر محصولات مشابه به علت استفاده از یک بدنه پایه برای مدل‌های مختلف را از جمله مزایای رقابتی این محصول با سایر محصولات مشابه بازار نام برد.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، گفت: ما نمونه‌سازی محصول را انجام دادیم و برای تامین سرمایه جهت تهیه قالب‌ها و همچنین خرید مواد اولیه از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن استفاده کردیم.

حمیدرضا فرهادی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن نیز در ارتباط با محصول این شرکت گفت: محصولات احضار پرستار گویای موجود در بازار اکثراً تولید شرکت‌های مستقر در تهران هستند؛ با توجه به نیاز به خدمات پس از فروش اینگونه کالاها و مسافت زیاد با تولیدکنندگان، بیمارستان‌های شرق و جنوب شرق کشور تمایل بیشتری به استفاده از محصولات تولید بومی دارند و از طرفی نیاز کشورهای شرقی مثل افغانستان و ترکمنستان تولید بیشتر اینگونه محصولات را پررنگ‌تر می‌کند.

فرهادی ادامه داد: این شرکت از شرکت‌های تولیدی مستقر در استان خراسان رضوی است و به صورت تخصصی در زمینه اینترکام‌های بیمارستانی مانند سیستم احضار پرستار و سامانه اعلام کد اضطراری فعالیت دارد. این شرکت توانست جهت تامین بخشی از هزینه‌های تولید سیستم احضار پرستار گویای هوشمند از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق سلامت ثامن استفاده کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!