جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9362 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ |
88 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (شنبه)، خانه «عمر جردات» از اسرای فلسطینی و از مجریان عملیات «حومش» را ویران کرد. شاهدان عینی خبر دادند که سحرگاه امروز، تعداد زیادی از نیروهای ارتش تل‌آویو وارد منطقه «السیله الحارثیه» شدند و خانه عمر جردات را منفجر کردند. پایگاه […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (شنبه)، خانه «عمر جردات» از اسرای فلسطینی و از مجریان عملیات «حومش» را ویران کرد.

شاهدان عینی خبر دادند که سحرگاه امروز، تعداد زیادی از نیروهای ارتش تل‌آویو وارد منطقه «السیله الحارثیه» شدند و خانه عمر جردات را منفجر کردند.

پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که بیش از ۱۰۰ گشتی نظامی از اردودگاه «سالم» در غرب جنین خارج شدند و السیله الحارثیه را تحت محاصره خود درآوردند.

بنابر این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی تمام ورودی‌های منطقه‌ را بستند و خانواده عمر جردات را از خانه‌شان بیرون کردند. عرب‌۴۸ اضافه کرد که حدود ۳۰ نفر از اعضای خانواده جردات از جمله چندین کودک بدون هیچ گونه امکانات ارتباطی بی‌سرپناه شده‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین  تعدادی از اعضای خانه‌های مجاور را بازداشت کردند و پس از ورود ماشین‌آلات، بلدوزهای نظامی به محل، با پشتیبانی فشرده پهپادها و تک‌تیراندازها خانه عمر جردات را منفجر کردند.

این چهارمین خانه در منطقه السیله الحارثیه است که ارتش رژیم صهیونیستی آن را ویران می‌کند. در عملیات حومش که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی انجام شد، یک صهیونیست کشته شد و دادگاه عالی رژیم صهیونیستی حکم تخریب خانه عمر جردات را به عنوان یکی از متهمان این عملیات صادر کرد.

 

 

 

 

 

م


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!