شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9697 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵ |
92 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌محمد زنگانه عصر شنبه در جلسه کمیسیون راه‌ها و شورای ترافیک گلستان اظهار داشت: از کل این تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال برای سه پروژه کمربندی جدید گرگان، تقاطع غیرهمسطح فاضل‌آباد و تقاطع کلاله تخصیص داده شد. وی بیان کرد: همچنین ۴۰۰ میلیارد دیگر برای سه پروژه آزادشهر به شاهرود، رامیان به […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌محمد زنگانه عصر شنبه در جلسه کمیسیون راه‌ها و شورای ترافیک گلستان اظهار داشت: از کل این تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال برای سه پروژه کمربندی جدید گرگان، تقاطع غیرهمسطح فاضل‌آباد و تقاطع کلاله تخصیص داده شد.
وی بیان کرد: همچنین ۴۰۰ میلیارد دیگر برای سه پروژه آزادشهر به شاهرود، رامیان به شاهرود و اق‌ قلا به گنبدکاووس در نظر گرفته شد.
وی خاطرنشان کرد: ۹ هزار میلیارد ریال از مصوبه سفر رییس جمهور به گلستان در این حوزه نقدی و مابقی به صورت قیر است که شرکت زیرساخت‌ها و اداره کل راه و شهرسازی با توجه به پیشرفت کاری، سهمیه قیر را تا سقف در نظر گرفته شده، دریافت خواهند کرد.
استاندار گلستان بر اجرای پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه استان در مسیر پروژه بزرگراه بهشهر به قوچان در حوزه راه‌های اصلی این استان تاکید کرد و گفت: اگر پروژه‌های جاده‌های فرعی در اولویت قرار گرفته باید بازبینی در اولویت‌ها و تخصیص بودجه صورت گیرد.
زنگانه ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز استان باید بروزرسانی شود و بخش‌های مختلف باید همکاری لازم‌ را در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم مداخلات لازم را انجام دهیم.
وی افزود: در مدت ۲ هفته آتی جلسه‌ای به همراه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی در تهران خواهیم داشت تا بتوانیم مطالبات سایر پروژه‌های دیگر استان را در بخش دوم مصوبات سفر رییس جمهور قرار دهیم.
وی تصریح کرد: با توجه ویژه به زیرساخت حوزه راه‌ها و مداخلات مختلف در بخش کاهش تلفات حوادث مختلف ترافیکی، می‌توان عوامل بروز تصادفات را کنترل و مدیریت کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!