جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9897 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۱۶ |
336 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

علیرضا قدام ملکی گفت: سیستم حفاظت پیرامونی حصار الکتریکی هوشمند، از قدرتمندترین و بازدارنده‌ترین سیستم‌های هوشمند حفاظت الکترونیک است که می‌تواند به حصار محیطی موجود متصل شده یا خود به عنوان یک حصار مستقل استفاده شود. این حصار متشکل از مفتول‌های فولادی است که از پایه‌های حصار عایق شده اند و شوک استاندارد و کاملا […]

علیرضا قدام ملکی گفت: سیستم حفاظت پیرامونی حصار الکتریکی هوشمند، از قدرتمندترین و بازدارنده‌ترین سیستم‌های هوشمند حفاظت الکترونیک است که می‌تواند به حصار محیطی موجود متصل شده یا خود به عنوان یک حصار مستقل استفاده شود. این حصار متشکل از مفتول‌های فولادی است که از پایه‌های حصار عایق شده اند و شوک استاندارد و کاملا ایمن، ولی دردناک بر روی آن برقرار است. در این سیستم هر تلاشی برای بالا رفتن، بریدن یا هر خرابکاری برای تعارض و تخریب، با هشدار‌های برنامه‌ریزی شده در مرکز کنترل مشخص می‌شود.
نرم افزار مدیریت سیستم‌های حفاظت الکترونیک، برای مدیریت متمرکز و هوشمند کلیه سیستم‌های حفاظتی موجود در مجموعه و هماهنگ سازی با سایر سیستم‌های امنیتی و پایشی، نظیر دوربین‌های مداربسته، جهت مشاهده فوری کلی اتفاقات و تعارضات، مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم هدایت مرکزی قادر به پردازش اطلاعات وارده تا ۲۵۶ عدد از واحد‌های کنترل و هشدار دهنده است و با استفاده از تصاویر طراحی شده در نمایشگر، امکان استفاده و برنامه ریزی بسیار ساده را برای کاربر فراهم می‌سازد.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تاکید کرد: سیستم حفاظت پیرامونی قفس هوشمند میکروفونی، شامل سنسور‌های خاص قابل نصب بر روی انواع حصار و قفس محیطی نزدیک حصار پیرامون را هوشمند کرده و تعارض را به حصار نمایش می‌دهد و برای حفاظت از انواع قفس‌ها در برابر بالا رفتن و قطع کردن، تخریب حصار یا دیوار و نفوذ در زیر زمین به صورت اختصاصی طراحی شده است. همچنین سیستم راه حل معتبر و مقرون به صرفه، برای حفاظت از فضا و محتویات داخلی ساختمان‌ها را ارائه می‌دهد. به این ترتیب که سیستم هشدار دهنده مرکزی می‌تواند محل انواع تعارضات به درب‌های ورودی، دیوار‌ها و حصار‌های را شناسایی کرده و اعلام هشدار کند.
بیشتر بخوانید
 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید