جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10870 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ |
122 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

زهره‌السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون جوانی جمعیت در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را از میزان اجرای این قانون در شش ماهه گذشته به اعضا ارائه کردند. […]

زهره‌السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون جوانی جمعیت در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را از میزان اجرای این قانون در شش ماهه گذشته به اعضا ارائه کردند.

وی افزود: طبق گزارش‌های ارائه شده، تعدادی از دستگاه‌های مسئول کار نوشتن و تدوین آئین‌نامه‌های اجرایی این قانون را انجام می‌دهند و تعداد دیگری از دستگاه‌ها نیز کار اجرای قانون را در مراحل جلوتر در دستورکار دارند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: از جمله اقداماتی که در شش ماهه گذشته انجام شده فعالیت مراکز مشاوره در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و ارائه مشاوره به زوج‌های جوان و جوانان براساس فرهنگی ایرانی ـ اسلامی است.

لاجوردی خاطرنشان کرد: همچنین در مورد خوابگاه‌های متأهلی، وزارت علوم خوابگاه‌های متأهلی را در این باره تجهیز کرده و ساخت خوابگاه‌های متأهلی جدید در دستورکار این وزارتخانه است.

وی افزود: علاوه بر گزارش‌های شفاهی، گزارش‌های مکتوب از اجرای قانون جوانی جمعیت از سوی دستگاه‌های مختلف به کمیسیون ارائه شود و اگر هم قانون در مواردی اجرا نشده، باید دلایل آن از سوی دستگاه مربوطه ذکر شود.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!