جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124313 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ |
71 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

در گفتگوی تلفنی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران با وزیر دفاع جدید ترکیه بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک بین نیرو‌های مسلح دو کشور تاکید شد. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ در این تماس تلفنی، سرلشکر باقری ضمن تبریک به ارتشبد یاشار گولر به عنوان وزیر جدید دفاع ملی […]

در گفتگوی تلفنی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران با وزیر دفاع جدید ترکیه بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک بین نیرو‌های مسلح دو کشور تاکید شد.

به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ در این تماس تلفنی، سرلشکر باقری ضمن تبریک به ارتشبد یاشار گولر به عنوان وزیر جدید دفاع ملی ترکیه گفت: ایران و ترکیه به عنوان دو همسایه خوب و راهبردی دارای مرز‌های مشترک صلح و دوستی هستند و وجود مرز‌های مشترک بین دو کشور استمرار همکاری‌های مشترک را بیش از پیش ضرورت می‌بخشد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در این تماس تلفنی بر دیدار‌های دوجانبه در سطوح مختلف، انتقال تجربه و دانش در مراکز آموزشی و اجرای رزمایش‌های متقابل تاکید کرد.
ارتشبد یاشار گولر نیز در این تماس تلفنی ضمن تاکید بر افزایش و توسعه سطح روابط نظامی بین دو کشور، گفت: کشور ترکیه شاهد کمک‌های برادرانه و دوستانه ایران در حادثه تلخ زلزله اخیر کشورش بود که همواره مردم ترکیه این کمک و همیاری را مورد ستایش قرار می‌دهند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان از ارتشبد یاشار گولر وزیر دفاع ترکیه برای سفر به تهران دعوت کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید