دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 124962 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ |
84 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

گروه‌های مقاومت فلسطینی، هتک حرمت و بی احترامی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و قرآن کریم را جنایت دائم آنان و به معنای آغاز کردن جنگ دینی دانستند. گروه‌های مقاومت فلسطینی، هتک حرمت و بی احترامی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در قدس اشغالی و مسجد روستای عوریف و پاره پاره کردن نسخه‌های قرآن کریم را جنایت دائم آنان […]

گروه‌های مقاومت فلسطینی، هتک حرمت و بی احترامی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و قرآن کریم را جنایت دائم آنان و به معنای آغاز کردن جنگ دینی دانستند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی، هتک حرمت و بی احترامی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در قدس اشغالی و مسجد روستای عوریف و پاره پاره کردن نسخه‌های قرآن کریم را جنایت دائم آنان و به معنای آغاز کردن جنگ دینی دانستند که عواقب وخیمی برای اشغالگران صهیونیست خواهد داشت.

به گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبری فلسطینی صفا، گروه‌های فلسطینی دیروز جمعه در بیانیه‌ای با دعوت برای حضور هرچه بیشتر در مسجد الاقصی برای دفاع از آن و انسجام در رویارویی با افراط گرایان صهیونیست و تعرضات و بی احترامی هایشان به مقدسات، تأکید کردند، امکان ندارد ملت فلسطین و مسلمانان این رفتار‌های خصمانه و خطرناک را بپذیرند.
آنان به دلاورمردان مقاومت درود فرستادند و بر پیمانشان مبنی بر اینکه جنایات صهیونیست‌ها را بی پاسخ نگذارند تأکید کردند و به استفاده فزاینده از همه ابزار‌های مقاومت در برابر اشغالگران و وادار کردن آنان به پرداخت بهای تجاوزاتشان دعوت کردند. تصاویری که پنجشنبه گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد شماری از شهرک نشینان صهیونیست به مسجدی در روستای عوریف در جنوب نابلس در کرانه باختری اشغالی به همراه یک سگ یورش برده اند و سپس یکی از نسخه‌های قرآن کریم را پاره پاره کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین هتک حرمت مسجدالاقصی و مسجد عوریف و پاره کردن قرآن را جنایت مستمر صهیونیست‌ها برشمردند که نشان دهنده شعله ور کردن اتش جنگ مذهبی است و پیامد‌های فاجعه باری برای رژیم اشغالگر خواهد داشت

کلیپ ویدئویی که در روز پنجشنبه منتشر شد نشان می‌دهد شهرک نشینان با همراهی یک سگ پلیس به مسجدی در روستای عوریف در جنوب نابلس یورش می‌برند و سپس یکی از آن‌ها نسخه‌ای از قران کریم را نزدیک درب مسجد پاره می‌کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید