جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 149007 |
تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۷ |
66 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تاکنون ماموریت اربعین با موفقیت انجام شده و با قدرت تا پایان این ماموریت عظیم در میدان خدمتگزاری حاضر خواهیم بود.

تا پایان ماموریت عظیم اربعین در میدان خدمتگزاری حاضر خواهیم بودبه گزارش ادراک خبر، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، با اشاره به تردد بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی از مرز‌های کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی افزود: تاکنون یک میلیون نفر از این افراد به کشور بازگشته اند و به تدریج باید منتظر موج بازگشت زوار خصوصا از روز یکشنبه پیش رو باشیم.
وی همچنین با اشاره به حضور شبانه روزی ماموران پلیس در میدان خدمتگزاری به زائران از ابتدای همایش عظیم اربعین، گفت: اگر زائری به هر دلیلی با مشکلی مواجه شود لازم است مشکل وی به سرعت و بدون فوت وقت مرتفع شود.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی دیپلماسی انتظامی و مرزبانی مرز خسروی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: این دیپلماسی باید در تمام طول سال ادامه داشته باشد و تنها محدود به ایام اربعین حسینی (ع) نشود.
وی با اشاره به حجم قابل ملاحضه تردد زائران از پایانه خسروی در ایام اربعین امسال، افزود: پایانه خسروی به دلیل ظرفیت‌های خوبی که دارد قطعا در سال‌های آتی پذیرای حجم بیشتری از زوار خواهد بود بنابراین لازم است از هم اکنون به فکر تقویت زیرساخت‌ها و امکانات موجود بود.
سردار رادان با بیان اینکه در اربعین سال گذشته خسروی از نظر تردد زائران به سمت کربلا در رتبه چهارم قرار داشت و امسال به رتبه سوم صعود کرد، گفت: پیش بینی می‌شود در صورت تداوم همین روند، خسروی برای اربعین سال آتی دومین مرز پرتردد باشد.
عالیترین مقام انتظامی کشور همچنین با اشاره به تردد زائران خارجی از مرز‌های خوزستان، گفت: لازم است تسهیلات بیشتری برای این دسته از افراد که رنج و سختی مضاعف تری متحمل می‌شوند فراهم و هرنوع خدماتی که لازم باشد به آن‌ها ارائه گردد.
سردار رادان در پایان بر لزوم تداوم خدمات رسانی به زائران اربعین تاکید کرد و افزود: خادمان زوار در مجموعه فراجا همه توان خود را به کار گرفته اند تا این عزیزان بدون مشکل و در سلامت کامل به این سفر معنوی اعزام شوند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید