جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16290 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ |
110 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، سفارت روسیه در بیروت فاش کرد که گروهی از ناظران روسی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی لبنان که قرار است در پانزدهم ماه مه جاری برگزار شود، عازم این کشور شده‌اند. طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» یک منبع آگاه در سفارت روسیه در بیروت اعلام کرده است: «ما روند تایید […]

به گزارش ادراک خبر، سفارت روسیه در بیروت فاش کرد که گروهی از ناظران روسی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی لبنان که قرار است در پانزدهم ماه مه جاری برگزار شود، عازم این کشور شده‌اند.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» یک منبع آگاه در سفارت روسیه در بیروت اعلام کرده است: «ما روند تایید صلاحیت اعضای این گروه را به عنوان ناظر تسهیل کرده‌ایم؛ این هیات متشکل از چهار نفر خواهد بود. کار این هیات تا پایان انتخابات ادامه خواهد داشت و قرار است از چندین شعبه اخذ رای در حوزه‌های مختلف بازدید داشته باشد».

به گفته این منبع آگاه، سرپرست وزارت کشور لبنان در دیدار با «الکساندر روداکف» سفیر مسکو در بیروت خاطرنشان کرده است که فعالیت ناظران بین‌المللی از جمله ناظران روسی به نفع لبنان است. علاوه بر این، وی آمادگی خود را برای کمک به اجرای این پروژه و انجام ماموریت آن‌ها اعلام کرده است».

این در حالی است که روداکوف در اوایل ماه فوریه، به رسانه‌ها خبر داده بود که روسیه آماده است تا در صورت دریافت درخواستی از سوی مقامات لبنان، ناظرانی را برای کمک به برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور اعزام کند.

بعد از برگزاری دو مرحله از انتخابات برای لبنانی‌های میم کشورهای خارجی، انتخابات پارلمانی در داخل این کشور برای انتخاب ۱۲۸ نماینده در پانزدهم این ماه برگزار می‌شود و ۱۰۳ لیست شامل ۷۱۸ نامزد در ۱۵ حوزه انتخاباتی با هم رقابت خواهند کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!