به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدعلی موسوی نژاد با جذب ۱۱۵ هزار مخاطب موفق شد تا به فروش ۶ میلیارد تومانی برسد. همزمان با آغاز فاز دوم تبلیغات این فیلم و توسعه اکران های دانش آموزی و ساخت تن پوش کاراکترهای فیلم و هم چنین اجرای عروسکی […]
به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدعلی موسوی نژاد با جذب ۱۱۵ هزار مخاطب موفق شد تا به فروش ۶ میلیارد تومانی برسد.
همزمان با آغاز فاز دوم تبلیغات این فیلم و توسعه اکران های دانش آموزی و ساخت تن پوش کاراکترهای فیلم و هم چنین اجرای عروسکی شخصیت های اصلی فیلم در مدارس و سینماها «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» توانست رکورد فروش و جذب مخاطب خود را تجربه کند.
بر اساس اطلاعات بدست آمده فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» در بازه زمانی اکران خود موفق شد تا افزایش فروش چشمگیری را در گیشه سینماهای سراسر کشور تجربه کند و از جایگاه ششم جدول فروش به جایگاه چهارم برسد.
«ایلیا؛ جستجوی قهرمان» داستان آرش یکی از چهار گیمر برتر جهان است که وارد یک بازی آنلاین عجیب می شود؛ خانواده آرش تلاش میکنند او را از خطرات این بازی حفظ کنند ولی توطئه بزرگتری در پیش است … .
این فیلم به کارگردانی و تهیهکنندگی سیدعلی موسوینژاد که از ۲۳ اسفند ماه توسط موسسه پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، نامزد بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین جلوههای ویژه و همچنین برنده جایزه ویژه هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان شده و لوح افتخار دستاورد هنری بخش فیلمهای داستانی بلند چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را کسب کرده است. این فیلم توسط استودیو سینمایی تصویر روشن خراسان و موسسه سینمایی قم تولید شده است.