جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 244298 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۶ |
17 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

علی دایی یک روز پس از شکست تیم ملی مقابل عربستان در پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ از سمت خود برکنار شد و همواره تاکید کرد فدراسیون در این مسئله نقش نداشت و افراد مهم‌تر و بالاتر از علی کفاشیان اورا برکنار کردند. در این میان بحث‌های زیادی مطرح بود که محمد علی‌آبادی رئیس وقت […]

علی دایی یک روز پس از شکست تیم ملی مقابل عربستان در پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ از سمت خود برکنار شد و همواره تاکید کرد فدراسیون در این مسئله نقش نداشت و افراد مهم‌تر و بالاتر از علی کفاشیان اورا برکنار کردند.

در این میان بحث‌های زیادی مطرح بود که محمد علی‌آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و معاون رئیس‌جمهور در آن زمان نقش مهمی در رفتن دایی ایفا کرده است اما خود علی‌آبادی نهم خرداد سال ۱۳۸۹ در گفت‌وگو با خبرورزشی پیرامون این اتفاق گفت: عرف بود که با من در مورد انتخاب مربیان تیم ملی مشورت می‌شد و من هم نظرم را می‌گفتم. من با دایی در مورد هدایت تیم ملی صحبت کردم همان‌طور که با امیر قلعه‌نویی و افشین قطبی هم ملاقات داشتم.

علی‌آبادی ادامه داد: یک روز علی کفاشیان گوشی را به من داد و من با علی دایی صحبت کردم اما اصلا به معنای آن نیست که او را انتخاب کرده باشم. از طرف دیگر این را هم بگویم اگر در انتصاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی ۵ درصد نقش داشتم، در اخراج او همین ۵ درصد را هم نداشتم. در آن مقطع برکناری علی دایی کاملا عادی بود. البته وقتی یک اخراج اتفاق می‌افتد شایعه‌های بسیاری در مورد آن به وجود می‌آید.

علی‌آبادی در بخش دیگری از این مصاحبه به داستان کنار گذاشتن محمد دادکان نیز اشاره کرد و گفت: اگر به عقب برگردیم شاید آن تصمیم را نگیرم؛ شاید هم مواضعم به مراتب محکم‌تر از قبل باشد. محمد دادکان از مفاخر ورزش ایران است و ما شاید با هم اختلاف نظرهایی داشته باشیم اما این دلیل نمی‌شود که نقاط مثبت یکدیگر را نبینیم. این مسئله باید بین ما دو نفر حل شود.

خبرورزشی‌گردی| من علی دایی را برکنار نکردم/ در اخراج سرمربی تیم ملی ۵ درصد هم نقش نداشتم/ شاید درمورد دادکان اشتباه کرده باشم!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید