« امیر حسین فراغت » روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه شیوه نامه استانی فراخوان ایده ها و تجربیات برتر در شیوه های شناسایی،جذب و نگهداشت سوادآموزان به نواحی و مناطق هشتگانه البرز ارسال شده است، افزود: این طرح با رویکرد آموختن سواد و بالابردن سطح ارتقای کیفی سوادآموزان […]
« امیر حسین فراغت » روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه شیوه نامه استانی فراخوان ایده ها و تجربیات برتر در شیوه های شناسایی،جذب و نگهداشت سوادآموزان به نواحی و مناطق هشتگانه البرز ارسال شده است، افزود: این طرح با رویکرد آموختن سواد و بالابردن سطح ارتقای کیفی سوادآموزان در راستای اهداف سازمانی تدوین و به مرحله اجرا درآمده است.
وی بیان داشت : همه باید با همتی مضاعف برای تداوم و فرجام بخشی اهداف سازمانی بکوشیم تا کارآمدی لازم حاصل شود.
وی به اجرای برنامه هشت مستند به سند تحول بنیادین معاونت سوادآموزی و شاخص ۲۰ بخشنامه شاخص ها و معیارهای ارزیابی عملکرد در ۲ بخش ابتکار و خلاقیت سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و خاطرنشان کرد: به منظورارتقاء فرآیندهای آموزشی مورد استفاده در برنامه های سوادآموزی بر نامه ریزی برای اجرای این شیوه نامه در دستور کاری قرار گرفت.
فراغت یادآورشد: شیوه های شناسایی، جذب و نگهداشت سوادآموزان و تبادل تجربیات آموزش دهنده ها دارای اهمیت زیادی است.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می توانند ایده ها و تجربیان خود را در قالب های مختلف به صورت متنی از جمله خاطره، ایده و داستان ارسال کنند.
وی عنوان کرد: آثار ارسالی درقالب word با فونت Bnazanin سایز ۱۴مطابق نمون برگ پیوست شیوه نامه تا ۲۵ خرداد ماه سالجاری ارسال شود.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: آثارارسالی توسط آموزش دهندگان مورد بررسی و داوری قرار می گیرد.
وی اظهارداشت: ۲۰ درصد از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه البرز راه می یابد تا در کارگروه استانی مورد داوری قرار گیرد.
فراغت تاکید کرد: از برگزیدگان این فراخوان با اهدای لوح تقدیر در هفته سواد آموزی تجلیل می شود.