جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 246617 |
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۶ |
10 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص نامه اعتراضی پیشکسوتان استقلال در نبود VAR در فوتبال ایران اظهار داشت: بنده هم به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال این نامه را امضا کردم چرا که نبود VAR به فوتبال ما لطمه زیادی زد و البته که به نفع پرسپولیس هم شد چرا که اگر از […]

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص نامه اعتراضی پیشکسوتان استقلال در نبود VAR در فوتبال ایران اظهار داشت: بنده هم به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال این نامه را امضا کردم چرا که نبود VAR به فوتبال ما لطمه زیادی زد و البته که به نفع پرسپولیس هم شد چرا که اگر از این سیستم استفاده می‌شد، گل آن‌ها در هفته آخر مردود اعلام می‌شد و قهرمان لیگ هم احتمالا تغییر پیدا می‌کرد.

روشن در ادامه افزود: همه جای دنیا از سیستم VAR استفاده می‌کنند و ما هم نیاز داریم که به روز شویم تا کم تر اما و اگر در فوتبال مان باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت نکونام گفت: به هر حال او قرارداد ۳ ساله با استقلال دارد و در سال اول حضورش در استقلال هم خوب عمل کرده و با این شرایط به نظرم باید بماند. جدا از این‌ها استقلال الان به یک هیئت مدیره قوی نیاز دارد که به باشگاه رسیدگی بیشتر و بهتری داشته باشد. در کنار این لازم است هیئت مدیره هم یک کمیته فنی خوب را تشکیل دهد تا خیلی از مسائل فنی تیم زیر نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: جباری: از مدیرعامل پرسپولیس نباید انتظار حرف مودبانه داشت/ دستیاران نکونام ضعیف هستند

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید