جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 246855 |
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۲ |
13 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش هنرآنلاین، خداداد جلالی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی«دختری با لباس ارغوانی»درباره ساخت اثر گفت : این فیلم جلوه های ویژه بصری خاصی دارد که توسط حسن پیله ور انجام خواهد شد و نیاز بود که پلان هایی مخصوص این مرحله گرفته شود . در نهایت فیلمبرداری آخرین پلان عبور قطار جلوه های ویژه […]

به گزارش هنرآنلاین، خداداد جلالی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی«دختری با لباس ارغوانی»درباره ساخت اثر گفت : این فیلم جلوه های ویژه بصری خاصی دارد که توسط حسن پیله ور انجام خواهد شد و نیاز بود که پلان هایی مخصوص این مرحله گرفته شود . در نهایت فیلمبرداری آخرین پلان عبور قطار جلوه های ویژه در ایستگاه قطار بنه کوه گرمسار با حضور حسن پیله ور و جلیل رضاپور گرفته شد و فیلمبرداری به پایان رسید .

وی همچنین افزود : به زودی مراحل نهایی صداگذاری توسط علیرضا علویان و ساخت موسیقی توسط داریوش تقی پور انجام خواهد شد .

آخرین فیلم سینمایی خداداد جلالی فیلم «زنی با ارابه چوبی » متقاضی شرکت در جشنواره های مختلف بین المللی همچون ونیز ، لوکارنو ، پوسان ، دهلی ، توکیو ، عشق آمریکا و… می باشد ، جلالی ابراز امیدواری کرد که بعد از درخشش فیلمش در جشنواره ها اکران خوب و موفقی در ایران را نیز تجربه کند.

دختری1

جلالی همچنین به تازگی فیلمنامه فیلم سینمایی «قصه آخر میجان » را نوشته است که قرار است در فرانسه و فیلیپین فیلمبرداری گردد .

سامان صفاری ، سمانه نصری ، علیرضا استادی ، رضا یزدانی ، قربان نجفی ، نیکی مظفری ، علیرضا جلالی تبار ، فریبا متخصص ، شهین تسلیمی ، حوریه مقدم ، مانی جلالی و با معرفی ماهرخ رضاپور بازیگران این فیلم هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید