شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 252517 |
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ |
13 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، خیرالله خادمی در نشست خبری با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۸۷ کیلومتر خط ریلی به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: در بخش آزادراه‌ها، ۲۳۶ کیلومتر و در حوزه راه اصلی و بزرگراه نیز ۲۰۱۵ کیلومتر افتتاح شد. وی با اشاره به اینکه سال گذشته در پروژه‌های زیرساختی ۱۸.۵ کیلومتر […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، خیرالله خادمی در نشست خبری با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۸۷ کیلومتر خط ریلی به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: در بخش آزادراه‌ها، ۲۳۶ کیلومتر و در حوزه راه اصلی و بزرگراه نیز ۲۰۱۵ کیلومتر افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در پروژه‌های زیرساختی ۱۸.۵ کیلومتر تونل حفر شد، افزود: سال ۱۴۰۱ نیز حدود ۲۰ کیلومتر تونل حفر شد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر حدود ۳۰۸۱ کیلومتر خط ریلی در حال اجراست، گفت: در بحث کریدورهای ریلی اقدامات خوبی در حال پیگیری است و امیدواریم به نتایج خوبی برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ۱۲۶۹ کیلومتر خط ریلی به عنوان اولویت تعریف شده است، اضافه کرد: در بخش جاده ای سالانه به طور متوسط ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر بهره‌برداری داریم. سال قبل ۷۳۰ کیلومتر بزرگراه افتتاح شد و امسال نیز افتتاح ۸۲۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

خادمی همچنین با بیان اینکه سال قبل ۳۸ همت به شرکت ساخت ابلاغ اعتبار شد، گفت: این در حالی است که سال‌گذشته مصوب شرکت ۱۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید