شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 253058 |
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ |
11 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اگر قرار هست فرهنگ مالیاتی در کشور توسعه پیدا کند و نظام مالیاتی مانعی را برای کسب و کارها ایجاد نکند، باید تکالیف مودیان را حداقل و تسهیل بکنیم. معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با طرح این سوال که، […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اگر قرار هست فرهنگ مالیاتی در کشور توسعه پیدا کند و نظام مالیاتی مانعی را برای کسب و کارها ایجاد نکند، باید تکالیف مودیان را حداقل و تسهیل بکنیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با طرح این سوال که، چرا باید یک مودی مالیاتی اگر می تواند تکالیفش را در منزل یا در محل کسب و کارش یا به وسیله موبایل خودش انجام دهد، نیاز به مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی پیدا کند که هم وقتش هدر شود و هم دغدغه های دیگر داشته باشد، گفت: اولویت ما این است که فعال اقتصادی درگیر نظام مالیاتی نباشد و وقتش و تمرکزش را بر روی سرمایه گذاری و تولید و اشتغال خودش بگذارد.

سبحانیان بیان داشت: یکی از اقدامات این بود که بتوانیم خدمات مالیاتی را برونسپاری کنیم. یا در قالب دفاتر پیشخوان یا در قالب اپلیکیشن های موبایلی که مردم از طریق تلفن همراه خود بتوانند امور مربوطه را انجام دهند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲۰ دفتر پیشخوان در سراسر کشور زیر بار رفته است و می توانند خدمات مالیاتی را به مودیان ارائه دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید