جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 256308 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ |
11 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره رویکرد دولت چهاردهم در ادامه دادن نهضت ملی مسکن گفت: ساخت یک میلیون مسکن و در واقع قانون جهش تولید مسکن قانون دائمی کشور است و با تغییر در دولت‌ها این مسائل از چرخه اجرا خارج نمی‌شود. وی ادامه داد: […]

جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره رویکرد دولت چهاردهم در ادامه دادن نهضت ملی مسکن گفت: ساخت یک میلیون مسکن و در واقع قانون جهش تولید مسکن قانون دائمی کشور است و با تغییر در دولت‌ها این مسائل از چرخه اجرا خارج نمی‌شود.

وی ادامه داد: دولت چهاردهم هم وزیری که به مجلس معرفی می‌کند باید در مجلس و برای گرفتن رای اعتماد تعهد بدهد که به اجرای قانون جهش تولید مسکن و اجرای نهضت ملی مسکن پایبند باشد و بحث رونق مسکن و عرضه زمین و همچنین اعطای تسهیلات مسکن همچنان ادامه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم گفت: نهضت ملی مسکن تعهدات حاکمیت است و به قانون تبدیل شده و نمی‌توان اجرای آن را متوقف کرد. دولت چهاردهم و وزیر مسکن آتی باید این مسائل را جز اولویت‌های خودش قرار دهد و اگر وزیری به مجلس معرفی شود که اعتقادی به نهضت ملی مسکن نداشته باشد مجلس به آن رای اعتماد نمی‌دهد.

کوچکی نژاد توضیح داد: در حوزه هنر به قوانین و مصوبات در حوزه مسکن‌سازی مجلس حساسیت بالایی دارد و قطعاً این مطالبه گری‌ها را از دولت چهاردهم خواهد داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قوانین برنامه، قوانین دائمی و برنامه‌های توسعه زیر ساخت‌های اجرای نهضت ملی مسکن فراهم شده و این موارد باید جز سیاست‌های دولت برای اجرا و حل مشکل مسکن باشد.

کوچکی نژاد گفت: دولت چهاردهم باید با عرضه زمین و اعطای وام‌های ارزان قیمت و فراهم کردن زیر ساخت تلاش کند تا نهضت ملی مسکن را محقق کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید