شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 256359 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۳ |
14 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش هنرآنلاین، رئیس صداوسیما در واکنش به اظهارات جدید ایرج طهماسب درباره اینکه فضای کار در صداوسیما باز شده و اینکه آقای مدیری و دیگر چهره‌ها هم بیایند در تلویزیون کار کنند هجمه‌ای از طرف برخی مجریان حال حاضر تلویزیون به سمت آنها وارد نخواهد شد، تأکید کرد: اگر هجمه‌ای از بیرون برای نطق‌کشی عزیزانی […]

به گزارش هنرآنلاین، رئیس صداوسیما در واکنش به اظهارات جدید ایرج طهماسب درباره اینکه فضای کار در صداوسیما باز شده و اینکه آقای مدیری و دیگر چهره‌ها هم بیایند در تلویزیون کار کنند هجمه‌ای از طرف برخی مجریان حال حاضر تلویزیون به سمت آنها وارد نخواهد شد، تأکید کرد: اگر هجمه‌ای از بیرون برای نطق‌کشی عزیزانی که با ما کار می‌کنند نباشد، از طرف دوستان ما نخواهد بود. آقای طهماسب جزو سرمایه‌های تلویزیون است و جزو بزرگان تولید آثار نمایشی در حوزه کودک به حساب می‌آیند. همچنان که مجموعه «مهمانی» نوروز امسال با استقبال خوبی روبرو شد. آقای طهماسب در تلویزیون صاحب‌خانه‌اند و ما به امثال این دوستان خدمت خواهیم کرد تا کارهای خوبی همچون «مهمانی» تولید شود.
وی در خاتمه افزود: از قبل اعلام کردم در دو سه سال اخیر در تلویزیون هیچ وقت دری بسته نبوده و نیست. در سازمان صداوسیما به روی همه هنرمندانی باز است که بخواهند کارهای فاخر، جذاب و خوبی که با توجه به خواست و نیاز مخاطبین باشد، انجام بدهند. ما از حضورشان استقبال می‌کنیم و آنها را یاری خواهیم کرد و در خدمتشان هستیم. کما اینکه کسانی از همین چهره‌ها در حال تولید هستند و در خدمت‌شان خواهیم بود. امیدواریم از ظرفیت رسانه ملی و ابزار ارتباطی فرهنگی هنرمندان‌مان استفاده کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید