یکشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-11-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 263734 |
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ |
13 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسین متولی حبیبی اظهار کرد: تخصیص ۲۰۰۰ لیتر گازوئیل به‌صورت تنخواه برای ناوگان اتوبوسی فعال کشور، پیمایش ناوگان بار و مسافر برای تخصیص سوخت در ایام اربعین حسینی از جمله اقدامات انجام شده در اربعین امسال بوده است. وی با اشاره به مدیریت کارت هوشمند ناوگان و رانندگان و […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسین متولی حبیبی اظهار کرد: تخصیص ۲۰۰۰ لیتر گازوئیل به‌صورت تنخواه برای ناوگان اتوبوسی فعال کشور، پیمایش ناوگان بار و مسافر برای تخصیص سوخت در ایام اربعین حسینی از جمله اقدامات انجام شده در اربعین امسال بوده است.

وی با اشاره به مدیریت کارت هوشمند ناوگان و رانندگان و کاربران برای نظارت و پیگیری بهتر امور مرتبط با ناوگان و رانندگان افزود: امکان برقراری فعالیت رانندگان بازنشسته که توانایی فعالیت در بخش حمل و نقل را داشتند، صدور کد یکتای هوشمند برای ناوگان و رانندگان فاقد کارت هوشمند شامل ناوگان و راننده خارجی، ناوگان و راننده ناوگان درون‌شهری، ناوگان کمکی سازمان‌ها و … فراهم کردن امکان نظارت در این سازمان و کنترل مطلوب‌تر حمل و نقل با ایجاد کاربران خاص اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

وی ارائه خدمات سامانه یکپارچه صورت وضعیت مسافری در سطح کشور به شرکت‌های حمل و نقل، شرکت‌های نرم افزاری، ادارات کل راهداری وحمل و نقل جاده ای سراسر کشور و ستاد مرکزی را دیگر اقدام فناورانه این سازمان برشمرد و اضافه کرد: جابه جایی ۶۵۵ هزار و ۳۱۲ مسافر توسط ۲۸ هزار و ۴۷۱ دستگاه اتوبوس، ۱۸ هزار و ۳۶۲ مسافر توسط  ۱۱۰۴ مینی‌بوس، ۳۶۱۵ مسافر توسط ۱۰۸۷ سواری در بازه زمانی ۱۶ تیر تا ۵ شهریور را به دنبال داشته است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری بیان کرد: ارسال پیامک اطلاع رسانی به مالکان ناوگان و رانندگان اتوبوسی برای حضور مؤثرتر و خدمات رسانی بهتر به زائران، راه اندازی سامانه نوبت دهی ناوگان اتوبوسی در پایانه مرزی برکت به جهت بهبود نظم خدمت رسانی به زائرین نیز در ایام یاد شده انجام شده است.

حبیبی از ارائه خدمات زیرساخت شبکه در پایانه‌های مرزی اربعین، سایرنقاط و مراکز ارتباطی کشور، تأمین پایدار ارتباط از راه دور و راه‌اندازی سامانه نوبت دهی ناوگان اتوبوسی در پایانه مرزی برکت برای بهبود نظم خدمت رسانی به زائران خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید