جمعه, ۲ آذر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-11-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 279239 |
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸ |
3 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: از مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی عذرخواهی می‌کنم. وی افزود: از حدود ساعت ۱۲:۴۰ این مشکل پیش آمده و همکاران به‌شدت مشغولند که مشکل در اسرع وقت حل شود. انتهای پیام/

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: از مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: از حدود ساعت ۱۲:۴۰ این مشکل پیش آمده و همکاران به‌شدت مشغولند که مشکل در اسرع وقت حل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید