به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: از مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی عذرخواهی میکنم. وی افزود: از حدود ساعت ۱۲:۴۰ این مشکل پیش آمده و همکاران بهشدت مشغولند که مشکل در اسرع وقت حل شود. انتهای پیام/
به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: از مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی عذرخواهی میکنم.
وی افزود: از حدود ساعت ۱۲:۴۰ این مشکل پیش آمده و همکاران بهشدت مشغولند که مشکل در اسرع وقت حل شود.
انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
https://edraknews.ir/?p=279239
×
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.