پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-05-08
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 295619 |
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ |
8 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز محبی نجم‌آبادی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ سبزوار می گوید: موافق این هستیم خودروسازی در ایران باید خصوصی شود؛ اما خصوصی سازی به معنای واقعی باید اتفاق بیفتد. با اینکه قطعه سازان گردن کلفت به دنبال ایران خودرو باشد و اختصاصی سازی رخ دهد، مخالف هستم. وی افزود: این قطعه سازان به […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز محبی نجم‌آبادی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ سبزوار می گوید: موافق این هستیم خودروسازی در ایران باید خصوصی شود؛ اما خصوصی سازی به معنای واقعی باید اتفاق بیفتد. با اینکه قطعه سازان گردن کلفت به دنبال ایران خودرو باشد و اختصاصی سازی رخ دهد، مخالف هستم.

وی افزود: این قطعه سازان به دنبال فضای انحصار سازی ویژه هستند؛ قطعا باید بخش خصوصی درست‌کار این سهام را بخرد تا فضای رقابتی ایجاد شود؛ مانند بسیاری از کشورها چند خودروساز مهم را داشته باشیم تا بتوانیم موفق شویم.

این‌نماینده مجلس گفت: نمونه های خصوصی سازی اشتباه زیادی در کشور داشتیم مانند هفت تپه و هپکو که خصوصی سازی نبوده بلکه اختصاصی سازی بوده است؛ بیت المال را به افرادی که اینکاره نیستند و افرادی که شایستگی این کار را ندارند ، نباید واگذار کرد.

این نماینده مجلس می گوید: مخالف صد در صدی واگذاری ایران خودرو به شرکت کروز هستم و نامه ای برای این امر امضا کردیم چرا که این شرکت حاشیه و فساد زیادی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید